verstandskies

Author:
Spewyyyyy
Posted:
do, 12/01/2005 - 19:51
op de plaats rechtboven waar mijn verstandskies zou moeten komen zit aan de binnenkant (ver naar binnen stekend ) van het tandvlees (kaak) tong kant dus een forse bult van ongeveer een dikke 1,5 cm.

in het midden zit niets en aan de buitenkant voel je een heel klein stukje tand door het tandvlees heen steken.

aan de andere kant precies het zelfde maar dan veel kleiner en meer in het midden.

KAn beter naar de tandarts gaan dat weet ik maar heb niet zoveel vertrouwen in hem en hij is er bijna nooit

Zou graag willen weten of dit in verband kan staan met de verstands kiezen. En wat het is.
Geke

Het zou kunnen zijn dat ze aan het doorbreken zijn, je voelt al een stukje tand, dat zou een knobbeltje van je verstandskies kunnen zijn. Een dikke bobbel van 1,5 cm lijkt me wel erg groot aan de binnenkant. Het zou kunnen zijn dat je verstandskiezen zijn gaan ontsteken tijdens het doorbreken, maar dan zou je er pijn aan moeten hebben of aan deze bobbel. Als dit het geval is, is het toch verstandig om er even door je tandarts naar te laten kijken. Hij of zij kan een foto van je kiezen maken en kijken hoe ze doorbreken en of ze verder kunnen komen. Als ze richting je andere kiezen groeien of andere problemen geven, kan het soms beter zijn om ze eruit te laten halen. Als je dus twijfelt over deze bobbel kun je het beste toch bij je tandarts langsgaan.

Heel veel succes ermee en laat nog maar even weten hoe het afgelopen is.

:smt006 Geke
vr, 12/02/2005 - 12:54 Permalink