help !! advies gevraagd

Author:
joshua2
Posted:
ma, 12/05/2005 - 10:18
Na het verwijderen van een kies ongeveer 3 maanden geleden bleef ik vage klachten houden. Afgelopen week bleek op een foto dat er iets is achtergebleven. wrs een stukje van een vijltje of iets dergelijks want het is een recht streepje van ongeveer een centimeter. Nu moet dit verwijderd worden door de kaakchirurg. Volgens de tandarts zal dit vrij makkelijk gaan maar ik ben echt doodsbang voor de kaakchirurg. Nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft en mij dus een beetje kan gerust stellen. Of zal ik het gewoon laten zitten. Help !!!groetjes joshua
Panfluit

Hoi Joshua,

Ik heb in het verleden wel botsplinters laten verwijderen bij de kaakchirurg. Misschien is dat een beetje vergelijkbaar. Ik heb daar helemaal niets van gevoeld. Ook geen napijn gehad. Ik had wel al een uur van tevoren pijnstillers geslikt zodat die goed werkten als de verdoving uitgewerkt zou zijn. De volgende dag had ik er al geen meer nodig.
Hopelijk stelt dit je een beetje gerust.

Succes gewenst.
ma, 12/05/2005 - 11:39 Permalink
joshua2

Hoi Gabrielle, bedankt voor je snelle reaktie !!! Alle positieve berichten zijn welkom dus ik ben er erg blij mee. Als ik het zo hoor is deze behandeling dus wel iets simpeler als een apex resectie of niet. Misschien hebben nog meer mensen hier ervaring mee en dan hoor ik het graag !! Jij vast bedankt en duim maar voor me , ik moet volgende week donderdag !! Groetjes joshua
ma, 12/05/2005 - 15:42 Permalink