(Ik weet dat er al een topic bestaat hierover op deze site, maar daar waren veel vragen onbeantwoord.) :
Vampiertanden doormiddel van verlenging van de hoektanden.
Ik vraag me ten eerste af of de 'normale' tandarts hier wel op in wil gaan.
En zo niet: Naar welke tandarts zou ik dan kunnen gaan?
Welke mogelijkheden zijn er precies om dit te laten doen?
Ikzelf zit te denken aan de afgebroken voortanden van mijn broer. De tandarts heeft namelijk de ontbrekende helft nagemaakt met een soort hardwordend spul dat ontzettend goed op echte tand lijkt...
Zou een tandarts dat ook kunnen doen om je hoektanden langer en puntig te maken?)
En dan vraag ik me als laatste af hoeveel zoiets mij zou kosten.
bvd
Vampiertanden doormiddel van verlenging van de hoektanden.
Ik vraag me ten eerste af of de 'normale' tandarts hier wel op in wil gaan.
En zo niet: Naar welke tandarts zou ik dan kunnen gaan?
Welke mogelijkheden zijn er precies om dit te laten doen?
Ikzelf zit te denken aan de afgebroken voortanden van mijn broer. De tandarts heeft namelijk de ontbrekende helft nagemaakt met een soort hardwordend spul dat ontzettend goed op echte tand lijkt...
Zou een tandarts dat ook kunnen doen om je hoektanden langer en puntig te maken?)
En dan vraag ik me als laatste af hoeveel zoiets mij zou kosten.
bvd
NB, ik wil het best voor je doen, maar dan alleen tussen 2400 uur en zonsopgang.
Vlad D.
misschien heeft Raven je dan niet eens meer nodig.
1 normaal (een beetje correct) taalgebruik
2 dat je even kijkt hoe oud een bericht is, bij jaren oude berichten is het meestal beter een nieuw topic aan te maken en dan evt links te plaatsen
en.........Vlad D is recentelijk na een overval op de bloedbank opgepakt en ging voor 56 dennenbomen voor schut. dus effe niet
illuminati, a secret society do exist
illuminati ti ti ti ti ti ti ti ti