Probleem met kaakvlees..?

Author:
Jeff555
Posted:
wo, 01/11/2006 - 15:36
Geen idee of het kaakvlees heet. Maar het zit vlak bij de wangen. Ik heb daar een of ander wondje opgelopen ofzo, door een van me kiezen. Het doet nu echt ontzettend zeer daar binnenin. En ik ben dus bang dat het niet goed meer geneest, omdat er altijd wel wat gebeurt op die plek. Is er wat aan te doen om dit proces te versnellen zonder dat het weer open gaat?
carabelli

Op de wang bijten kan vervelende wondjes geven die behoorlijk pijnlijk kunnen zijn maar over het algemeen niet ernstig zijn en vanzelf zullen genezen.

Het kan natuurlijk zijn dat er een continue irritatie blijft plaatsvinden van het plekje nu het een wondje is, waardoor het slecht geneest. Wat hiervan de oorzaak is is moeilijk te zeggen, daarvoor zou u het beste contact met uw tandarts op kunnen nemen.

Manieren om de genezing te versnellen zijn er eigenlijk niet, wellicht dat gengigel de genezing iets bevorderd, maar als het wondje steeds weer geirriteerd wordt zal dit ook niet veel zoden aan de dijk zetten. Het beste is ervoor te zorgen dat dit plekje niet meer geirriteerd wordt, waardoor het de rust krijgt om te genezen. Maar nogmaals het is moeilijk in te schatten wat bij u de reden is dat dit wondje slecht geneest, mocht u twijfels hebben neem dan in elk geval contact op met de tandarts.

Met vriendelijke groet
do, 01/12/2006 - 17:33 Permalink