Hoi,
Ik ben afgelopen donderdag naar de narcose-tandarts in Alphen a/d Rijn geweest waar ik 4 gaatjes heb laten vullen (twee keer twee-vlaks en twee keer een vlaks) en een kies heb laten trekken.Ik heb niets dan lof en bewondering voor deze praktijk en hoe ze met mij zijn omgegaan maar ik maak me nu een beetje zorgen....
Sinds donderdag heb ik een aanhoudende en zeurderige pijn aan de kant waar mijn kies getrokken is en waar ik me nog drukker om maak is dat ik als ik mijn mond opentrek mijn bovenlip helemaal omhoogkrult aan die kant,echt een scheve bek dus :-? Ik kan ook geen vloeistof binnen in mijn mond houden als ik bijvoorbeeld mijn mond met water probeer te spoelen na het tandenpoetsen.
Heeft iemand hier eerder ervaring mee gehad,of is dit vrij normaal 4 dagen na zo'n behandeling?
Bedankt alvast voor jullie reactie's..
groetjes,
Jose M.
Ik ben afgelopen donderdag naar de narcose-tandarts in Alphen a/d Rijn geweest waar ik 4 gaatjes heb laten vullen (twee keer twee-vlaks en twee keer een vlaks) en een kies heb laten trekken.Ik heb niets dan lof en bewondering voor deze praktijk en hoe ze met mij zijn omgegaan maar ik maak me nu een beetje zorgen....
Sinds donderdag heb ik een aanhoudende en zeurderige pijn aan de kant waar mijn kies getrokken is en waar ik me nog drukker om maak is dat ik als ik mijn mond opentrek mijn bovenlip helemaal omhoogkrult aan die kant,echt een scheve bek dus :-? Ik kan ook geen vloeistof binnen in mijn mond houden als ik bijvoorbeeld mijn mond met water probeer te spoelen na het tandenpoetsen.
Heeft iemand hier eerder ervaring mee gehad,of is dit vrij normaal 4 dagen na zo'n behandeling?
Bedankt alvast voor jullie reactie's..
groetjes,
Jose M.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het altijd laten weten. Als je contact opneemt met de tandarts laat dan nog maar even weten hoe het is afgelopen.
:smt006 Geke
Ik ga sowieso contact opnemen met de narcose-tandarts in Alphen,maar dat kan pas a.s. dinsdag,want ze zijn maandags gesloten...
Het was een onderkies en ik ben al blij te horen dat het iets tijdelijks is..je gaat je toch meteen voorstellen dat het een zenuw is die beschadigd is en dan denk je meteen dat dat onherstelbaar is. :roll:
Klopt het dat die zeurderige pijn na een week wel weg moet zijn?....ik heb er dan geen moeite mee om desnoods een paar maanden met een "pruillip" rond te lopen... :P
Maar goed..bel dinsdag dus sowieso met de tandarts en laat het je weten...thanxs again....
Heb gisterochtend een bericht achtergelaten bij het centrum in Alphen en belde daarna voor de zekerheid met een andere tandarts hier in Amsterdam.
Die stelde me gerust over de pijn die ik voelde,dat is normaal idd tot maximaal tien dagen,maar hij zei ook dat over dat verdoofde gevoel en het wegtrekken van mijn lippen dat ik daar toch maar 's het centrum over moest bellen en dat ze direct maar moesten kijken,want dat was niet normaal.
's Middags kreeg ik een telefoontje van Chimene van het centrum in Alphen en die gaf wat de pijn betreft hetzelfde aan,dat dat normaal was.
Wat betreft dat wegtrekken,dat kon een zenuw zijn waar nog verdoving in zat...blijkbaar varieert dat per persoon en daar hoefde ik me niet druk om te maken..dat kon maximaal 2 weken aanhouden...als dat dan nog niet weg was moest ik weer bellen dus ik hoop dat dat echt zo is...
Moet erbij vertellen dat vanochtend de pijn een behoorlijk stuk minder is :)
Grtjes...een bezorgde en blije narcose-patient....
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het altijd laten weten.
:smt006 Geke
Kom net van de huisarts af..die heeft me voor woensdag doorverwezen naar een neuroloog....blijkt namelijk dat ik de ziekte van Bell heb...
Of het verband houdt met de narcose zal dus nog onderzocht moeten worden...
Bedankt voor al je advies en steun,
Jose M.
Heb je dan ook aangezichtsverlamming?
Even ter geruststelling misschien: mijn schoonmoeder heeft het ook gehad na een operatie aan haar speekselklier. Het heeft wel een halfjaar geduurd, maar toen was het over.
Het kan natuurlijk best, dat er iets is beschadigd door de verdoving.
Heel veel sterkte en laat even weten hoe het afloopt met je.
Groetjes,
Joke
aan de linker kant....
heb er weer veel over gelezen nu...ben wat geruster....
veel rusten helpt het ook wordt gezegd...
Bedankt en ik hou jullie geinformeerd asl ik woensdag geweest ben