WOW wat voel ik me Hippi Hoppi Happy
Ik ben gister bij de implantoloog geweest en hij heeft alles irin erop en dergelijke gezet!
Gister met eten :P Mijn kip gaat niet meer onder mijn plaatje maar echt mijn maag in :D
Vanochtend was raar zoek zoek zoek plaatje plaatje waar heb ik dat ding nou :P hahaha
Erg he gewoontes
Ik heb de afgelopen dagen de spiegel niet kunnen vermijden (eerder opgezocht)
Ik wou graag een foto van mijn tanden op het forum zetten maar ik krijg het niet voor mekaar. Misschien dat iemand anders me daar bij kan helpen?
En ander kan een PM ook dan mail ik hem
Mijn implantoloog was ook heel erg blij vond hem erg mooi (het is een All porselijnen kroon dus ook de binnenkant)
I love mijn implantoloog :D
Groetjes Mandy
[/img]
Ik ben gister bij de implantoloog geweest en hij heeft alles irin erop en dergelijke gezet!
Gister met eten :P Mijn kip gaat niet meer onder mijn plaatje maar echt mijn maag in :D
Vanochtend was raar zoek zoek zoek plaatje plaatje waar heb ik dat ding nou :P hahaha
Erg he gewoontes
Ik heb de afgelopen dagen de spiegel niet kunnen vermijden (eerder opgezocht)
Ik wou graag een foto van mijn tanden op het forum zetten maar ik krijg het niet voor mekaar. Misschien dat iemand anders me daar bij kan helpen?
En ander kan een PM ook dan mail ik hem
Mijn implantoloog was ook heel erg blij vond hem erg mooi (het is een All porselijnen kroon dus ook de binnenkant)
I love mijn implantoloog :D
Groetjes Mandy
[/img]
Als je het eindresultaat wilt plaatsen dan kan je ook de foto naar ons mailen (info@tandarts.nl) dan zal ik zorgen dat deze hier geplaatst wordt.
Met vriendelijke groet.
Foto's
Ik heb ze in het mailtje gezet :D
Groetjes Mandy
Ik wou dat ik jou was.
Bij mij moet het nog allemaal.
Mijn tandarts wil het doen voor 2300 euro, het ziekenfonds vergoed 100 procent stond in de polis maar bij nader onderzoek blijkt dat met een maximum van 450 euro te zijn.
Het is maar een klein hoektandje.. nr 14 links boven.
Hoe lang heb jij met het plaatje gelopen en wat heeft het gekost?
Liefs Ellen22