Forummers,
Ik heb 2 weken geleden een drievlaks vulling gehad in mijn linker achterste kies. Ik had toen de (5 a 6) dagen erna in de betreffende kies pijn als ik iets kouds dronk. Ben toen naar de tandarts geweest en die heeft weer de betreffende kies 'bijgeknutseld'. Nu heb ik sinds die afspraak nog steeds pijn als ik iets kouds drink. De assistente vertelde mij dat ik nog 6 maanden napijn kan hebben omdat ik witte vullingen heb gehad. Ikzelf heb het gevoel dat het een zenuw is, maar ik ben geen tandarts. Graag jullie hulp :)
Aan de rechterkant heb ik bij mn een na laatste kies een hele grote vulling gehad die tegen de zenuw aanzit. Heel af en toe voel ik een heeeeeele lichte pijn als ik kauw. Is dit reden tot paniek?
Mijn volgende afspraak is op 2 maart voor een grote schoonmaakbeurt. Ik zou graag voor die tijd een reactie willen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Mahmoud
Ik heb 2 weken geleden een drievlaks vulling gehad in mijn linker achterste kies. Ik had toen de (5 a 6) dagen erna in de betreffende kies pijn als ik iets kouds dronk. Ben toen naar de tandarts geweest en die heeft weer de betreffende kies 'bijgeknutseld'. Nu heb ik sinds die afspraak nog steeds pijn als ik iets kouds drink. De assistente vertelde mij dat ik nog 6 maanden napijn kan hebben omdat ik witte vullingen heb gehad. Ikzelf heb het gevoel dat het een zenuw is, maar ik ben geen tandarts. Graag jullie hulp :)
Aan de rechterkant heb ik bij mn een na laatste kies een hele grote vulling gehad die tegen de zenuw aanzit. Heel af en toe voel ik een heeeeeele lichte pijn als ik kauw. Is dit reden tot paniek?
Mijn volgende afspraak is op 2 maart voor een grote schoonmaakbeurt. Ik zou graag voor die tijd een reactie willen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Mahmoud