Ik heb voor de tweede keer een nieuwe kroon gekregen, ik bleef maar een slechte adem houden en toen zei de tandarts dat de kroon niet mooi afsloot.
Nu een jaar verder heb ik nog steeds een slechte adem en ik weet gewoon dat het bij de kroon wegkomt, de tandarts kan niks of wil niks vinden nu heeft hij me doorverwezen naar een Parodontologie praktijk.
Vraag me af of die me kunnen helpen.
Zelf heb ik het idee dat er etensresten bij de kroon ingaan.
Toen de eerste kroon werd vervangen stonk die vreselijk, tijdelijk een noodkroon gedragen, de slechte adem was weg.
Een beetje slechte adem is niet erg maar dit is gewoon een vieze rottende geur durf niet dicht bij mensen in de buurt te komen.
Heb al gespoeld met een mondspoeling maar niks helpt.
Ik wil graag een tip wat ik er aan kan doen.
Nu een jaar verder heb ik nog steeds een slechte adem en ik weet gewoon dat het bij de kroon wegkomt, de tandarts kan niks of wil niks vinden nu heeft hij me doorverwezen naar een Parodontologie praktijk.
Vraag me af of die me kunnen helpen.
Zelf heb ik het idee dat er etensresten bij de kroon ingaan.
Toen de eerste kroon werd vervangen stonk die vreselijk, tijdelijk een noodkroon gedragen, de slechte adem was weg.
Een beetje slechte adem is niet erg maar dit is gewoon een vieze rottende geur durf niet dicht bij mensen in de buurt te komen.
Heb al gespoeld met een mondspoeling maar niks helpt.
Ik wil graag een tip wat ik er aan kan doen.
Even een rare vraag misschien... is het écht zo dat je een slechte adem hebt (opmerkingen van anderen), of ben je daar zelf van overtuigd?
Ik heb namelijk ook een tijd het idee gehad dat ik erg uit mijn mond rook en werd daardoor zelfs onzeker om andere mensen recht aan te kijken met praten, totdat bleek dat dat helemaal niet zo was!
Ik had me dat zelf aangepraat.
Gelukkig ben ik er op tijd achter gekomen, weet dat dat echt een eigen leven kan gaan leidden als het teveel tussen de oren gaat zitten!
Als het écht zo is moet er natuurlijk wat aan gebeuren!