:( ik heb sinds een week nu een hele vieze adem/smaak in mijn mond en vieze geur in uit mijn neus. wanneer ik wat eet wordt het alleen maar erger en viezer dus. zels thee drinken smaakt niet meer. alleen water kan ik nog drinken zonder vieze smaak eraan.
Ik ben nog niet lang geleden naar de tandarts geweest. ( zo`n 2 maanden geleden)
Er is wel een heel klein stukje van mijn rechter onderkies af aan de voorkant waar wel eens wat in blijft zitten maar dat heb ik er meestal snel weer uit. En aan de linkerkant onder zit nu ook een vrij grote ruimte/spleet tussen de 2 laatste kiezen waar wel eens wat tussen blijft zitten maar dit kan ik ook wel vrij snel er uithalen.
het is niet zo dat er de hele dag eten in blijft zitten ofzo.
waar zou die vieze smaak vandaan kunnen komen?
Ik ben nog niet lang geleden naar de tandarts geweest. ( zo`n 2 maanden geleden)
Er is wel een heel klein stukje van mijn rechter onderkies af aan de voorkant waar wel eens wat in blijft zitten maar dat heb ik er meestal snel weer uit. En aan de linkerkant onder zit nu ook een vrij grote ruimte/spleet tussen de 2 laatste kiezen waar wel eens wat tussen blijft zitten maar dit kan ik ook wel vrij snel er uithalen.
het is niet zo dat er de hele dag eten in blijft zitten ofzo.
waar zou die vieze smaak vandaan kunnen komen?
Ik weet dat een vieze smaak uit je mond uit vanuit je maag kan komen.
Of misschien een ontsteking aan je amandelen?
Ga anders even langs de ta, die weet je beter te helpen.
Groetjes,
Joke
Bij mijn laatste peniciline kuur kreeg ik een erg vieze smaak in mijn mond, om maar een voorbeeld te geven.
Succes en laat ons weten als je de oorzaak hebt gevonden.