Verstandskies.

Author:
kirsten17
Posted:
wo, 03/08/2006 - 14:49
Beste mensen,

Enkele maanden geleden begon mijn verstandskies in mijn linkeronderkaak te ontsteken. Ik heb hiervoor antibiotica gehad en mondspoeling om de infectie te doen verdwijnen. Na ongeveer 2/3 weken heeft de tandarts deze verstandskies zonder problemen verwijderd. :D

Nu is het met mijn andere verstandskies weer een beetje raak. De kies is al wel helemaal door, alleen heb ik last van het tandvlees er om heen. Het is een beetje rood en er staat druk op. Het doet ook erg veel zeer.
Ik heb in dat gebied van mijn mond een vieze smaak, en heb het gevoel dat of de kies aan het stinken is, of mijn tandvlees. :o

Kan het zijn dat er weer een ontsteking plaatsvindt? Toen ik vlede keer last had van een onsteking had ik wel veel meer last dan nu.
Zelf denk ik dat het geirriteerd is omdat het tandvlees moet wegtrekken, maar waarom stinkt hij dan zo?! :oops:

Ik hoop snel een goed bruikbaar advies te krijgen :)
Groetjes! :smt001
kirsten17

oke heel erg bedankt.. Ik heb er wat informatie over gevonden en het zal dus inderdaad wel een onsteking zijn, ook aan sommige plaatjes te zien. Ik zal binnekort wel weer contact opnemen met mijn tandarts!
wo, 03/08/2006 - 15:39 Permalink