Tijdens mijn laatste afspraak (november 2005) gaf ik aan dat ik een zwart plekje op mijn achterste kies had.
Ohh, dat zal ik wel even weghalen en afvlakken (etsen). Enkele dagen later kwam ik tot de ontdekking dat dat plekje (waarschijnlijk een gaatje) er nog steeds zit!
Ik heb het vermoeden dat de tandarts zomaar ergens zit te boren. Hoe kan ik dat aantonen?
Het andere plekje zit er nog steeds. Vrijdag heb ik tevens een 2nd opinion voor dat plekje. Ben er dus al mee bezig.
Wat kan ik verder tegen deze tandarts doen? Is zoiets aan te tonen?
Ohh, dat zal ik wel even weghalen en afvlakken (etsen). Enkele dagen later kwam ik tot de ontdekking dat dat plekje (waarschijnlijk een gaatje) er nog steeds zit!
Ik heb het vermoeden dat de tandarts zomaar ergens zit te boren. Hoe kan ik dat aantonen?
Het andere plekje zit er nog steeds. Vrijdag heb ik tevens een 2nd opinion voor dat plekje. Ben er dus al mee bezig.
Wat kan ik verder tegen deze tandarts doen? Is zoiets aan te tonen?
Misschien heeft jouw tandarts je verkeerd begrepen en dacht dat je een ander plekje bedoelde?
2 Als je er prijs op stelt gebruik te blijven maken van je emailadres kun je hem beter niet op deze manier op het net zetten. Op deze manier weet je zeker dat je gaat worden gespamd, daar zijn namelijk geautomatiseerde zoekprogramma's voor. Ik kan het voor je veranderen.
Vervolgens ging hij aan het boren, vullen en drogen (blauwe licht??)
Kreeg ook netjes een factuur voor etsen en eenvlaksrestauratie composiet.
Hij zal toch niet zomaar de boor hebben aangezet in je mond!
Ben hem anders even. Nu vraag je het je maar af.
Groetjes,
Joke
Overigens hoeft niet elke verkleurde plek ook behandeld te worden, niet elke verkleuring is of wordt daadwerkelijk ook een gaatje .