Ben geweest!!

Author:
kh
Posted:
do, 03/23/2006 - 11:39
Hallo lieve mensen met heel veel angst,
hier een berichtje van mij , die angstige meid van 26 (lees: niet gezond , zon angst)..
Ik heb 4 kiezen getrokken en zal jullie vertellen dat het allemaal echt reuze mee valt, wil jullie graag een hart onder de riem steken, want je hoeft echt niet bang te zijn.
Ten eerste voelje de verdoving echt niet, je moet er met een positieve houding tegen over staan, ten tweede, als de kies is getrokken, ben je echt opgelucht, tis een eitje, ik lees hier allemaal enge verhalen, over wat er allemaal mis kan gaan, maar wil ook een positief bericht horen, das hier wat te weinig te vinden, dus vandaar dat ik mijn steentje ff bijdraag, misschien wordt het op die manier dan makkelijker om de stap te zetten voor iedereen die eigenlijk moet, maar niet durft en het nog verder uitstelt en weg laat rotten...
Ik beloof jullie dat het echt meevealt allemaal, ik was angstig, maar lig er nu bijna fluitend in ( in de stoel)
Ik heb mijn angst overwonnen en ga voor een mooi en goed onderhouden gebit, das t belangrijkste.
En pijn???
Wat is dat, heb er niks maar dan ook niks van gevoeld, echt niet.. Kom op mensen, zet die stap en praat over je angst.
Groetjes Karin.
joek

Karin, heel goed dat je hier je positieve ervaring vertelt!
Gelukkig dat het mee viel en dat de angst minder is geworden.

Realiseer je echter wel dat het voor sommige mensen niet zo simpel is. De ene heeft er meer last van de ander.

Maar niettemin, toch bedankt!

Groetjes,
Joke
do, 03/23/2006 - 18:37 Permalink
llleo12

Hallo Karin,

Ik ben zeer blij met je berichtje.
Ik moet 12 april en 2 mei in totaal 4 verstandskiezen bij de kaakchirurg laten trekken en ik heb ook echt een hart onder de riem nodig.

Ik probeer er echt positief tegenover te staan maar als ik dan een eng bericht lees dan wordt dat wel moeilijk. Dus zo'n berichtje als van jou kan ik erg goed gebruiken.

Groetjes Leonie
di, 03/28/2006 - 14:48 Permalink
Missy66

@Leonie...

Dat is vaak het moelijke/vervelende eraan, over het algemeen worden de negatieve ervaringen veel eerder geuit dan het positieve. En als de angst er dan al zo ingebakken zit dat het zowat je leven beheerst dan maakt het dat niet gemakkelijk.

Dus idd wees blij met het positieve bericht van Karin [waarvoor ook mijn dank richting Karin]
Leonie heel veel sterkte en su6 hoor, weet dat het bij iedereen anders zal zijn en ja helaas kan je pas voor jezelf praten als het achter de rug is...
Hoop ook dat we die ervaring met je mogen delen hier...
Laat je niet gek maken en probeer er op een gezonde manier naar toe te leven.

Groetjes en Liefsss Carin
di, 03/28/2006 - 16:24 Permalink