Hallo,
Ik ben naar de tandarts geweest en heb voor het boren een verdoving gekregen. Nu de verdoving er compleet uit is ziet het er naar uit dat de helft van mijn bovenlip verlamd is.
Nu ben ik bang dat dit door beschadiging van een zenuw komt. IS dat mogelijk? Het doet ook zeer, ongeveer 5 cm onder mijn oog. Zou dat een zenuw kunnen zijn die kapot is?
Hersteld zich zoiets nog of kan het ook blijvende schade zijn?
Ik zou hier graag wat informatie over krijgen aangezien ik dit nergens kan vinden.
Alvast dank voor je reactie.
Ik ben naar de tandarts geweest en heb voor het boren een verdoving gekregen. Nu de verdoving er compleet uit is ziet het er naar uit dat de helft van mijn bovenlip verlamd is.
Nu ben ik bang dat dit door beschadiging van een zenuw komt. IS dat mogelijk? Het doet ook zeer, ongeveer 5 cm onder mijn oog. Zou dat een zenuw kunnen zijn die kapot is?
Hersteld zich zoiets nog of kan het ook blijvende schade zijn?
Ik zou hier graag wat informatie over krijgen aangezien ik dit nergens kan vinden.
Alvast dank voor je reactie.
Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je toch nog vragen hebben kun je het altijd laten weten.
:smt006 Geke
Misschien is deze thread ook in jouw geval interessant: http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?t=2421&highlight=infraor…