Hallo allemaal,
eerder heb ik al geschreven dat mijn verstandskiezen eruit moesten en dat ik hier heel erg bang voor was. Gisteren is het dan eindelijk gebeurd, 2 kiezen zijn eruit. Ik was bloednerveus en lag helemaal te trillen en shaken op die stoel. Het viel best mee, ook al weet ik bijna zeker dat ik niet goed verdoofd was. Naast het duwen en trekken wat je altijd voelt, voelde ik namelijk ook heel veel pijn. Maar ik dacht dat dit normaal was, dus heb er niks van gezegd. Wel heb ik nu nog wat vragen:
- hoe lang duurt het voor de wond dicht is?
- wanneer kan je weer eten?
- mag je eraan komen met je tong?
- zit er nu echt een gat in je mond?
Ik vind dit namelijk enge dingen en ben heel voorzichtig....
Groetjes!
eerder heb ik al geschreven dat mijn verstandskiezen eruit moesten en dat ik hier heel erg bang voor was. Gisteren is het dan eindelijk gebeurd, 2 kiezen zijn eruit. Ik was bloednerveus en lag helemaal te trillen en shaken op die stoel. Het viel best mee, ook al weet ik bijna zeker dat ik niet goed verdoofd was. Naast het duwen en trekken wat je altijd voelt, voelde ik namelijk ook heel veel pijn. Maar ik dacht dat dit normaal was, dus heb er niks van gezegd. Wel heb ik nu nog wat vragen:
- hoe lang duurt het voor de wond dicht is?
- wanneer kan je weer eten?
- mag je eraan komen met je tong?
- zit er nu echt een gat in je mond?
Ik vind dit namelijk enge dingen en ben heel voorzichtig....
Groetjes!
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, dus eerste paar dagen niet teveel spoelen, daarna mag je wel spoelen, ook om eventuele voedselrestjes er een beetje uit te spoelen, maar dan moet het begin van de genezing eerst voorbij zijn. Heel veel sterkte ermee.
:smt006 Geke
Mijn tandarts zei me dat ik na 48 uur moet spoelen met mondspoeling. Ik heb dit alleen niet gekregen en weet ook niet watvoor mondspoeling het moet zijn. Is dit verplicht, of kan het ook gewoon met water? Anders moet ik het namelijk ff kopen. Wie helpt mij?
Groetjes!
Hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het altijd laten weten natuurlijk.
:smt006 Geke