Goedemorgen,
Afgelopen donderdag heb ik een wortelkanaal behandeling gehad aan een kies in mijn bovenkaak.
Gisteren is de pijn toegenomen en tevens is mijn gezicht aan de rechterzijde flink gezwollen.
Zijn dit normale verschijnselen na een WKB ?
Direct na de behandeling heeft mijn tandarts me een antibiotica kuur voorgeschreven ( Amoxicilina ) en Doctril pijnstillers voor het geval ik pijn zou krijgen.
Volgende week donderdag heb ik een tweede afspraak, kan deze überhaupt doorgaan gezien de pijn en de zwelling ? En wat kan ik verwachten ? Wordt er opnieuw gevijld ? Of is dit slechts een behandeling voor het opvullen van de wortelkanalen ?
Vriendelijke groet,
Karin.
Afgelopen donderdag heb ik een wortelkanaal behandeling gehad aan een kies in mijn bovenkaak.
Gisteren is de pijn toegenomen en tevens is mijn gezicht aan de rechterzijde flink gezwollen.
Zijn dit normale verschijnselen na een WKB ?
Direct na de behandeling heeft mijn tandarts me een antibiotica kuur voorgeschreven ( Amoxicilina ) en Doctril pijnstillers voor het geval ik pijn zou krijgen.
Volgende week donderdag heb ik een tweede afspraak, kan deze überhaupt doorgaan gezien de pijn en de zwelling ? En wat kan ik verwachten ? Wordt er opnieuw gevijld ? Of is dit slechts een behandeling voor het opvullen van de wortelkanalen ?
Vriendelijke groet,
Karin.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke
Bedankt voor je antwoord !
De zwelling van mijn gezicht is afgelopen zaterdag enorm toegenomen en is gisteren ( zondag ) weer geslonken tot enigszins normale proporties, ook de pijn nam wat af.
Maar vanochtend bij het opstaan was de pijn weer in alle hevigheid terug en pijnstillers helpen ook niet meer.
Ik ga vandaag kontakt opnemen met mijn tandarts alhoewel ik er even helemaal niet aan moet denken dat er ook maar iemand in de buurt komt van mijn kies..............
Karin.