eindelijk een behandeling

Author:
Nilzz
Posted:
ma, 06/19/2006 - 19:57
Dag allemaal,

Ik heb niet een echte angst voor de tandarts, maar mijn probleem is dat ik enorm snel kokhals. In mijn jeugd heb ik 1 keer overgegeven over de tandarts heen en sindsdien heb ik steeds een enorme angst dat dat weer gaat gebeuren. Inmiddels heb ik best wat problemen met mijn gebit omdat gewone benahdelingen gewoon niet mogelijk waren. Na veel omzwervingen ben ik uiteindelijk terechtgekomen bij het Flevoziekenhuis in Almere. Daar hebben we twee keer geprobeerd om een behandeling met lachgas te doen en zelfs dat ging niet.
Op 3 juli word ik onder volledige narcose gebracht en dan wordt alles gedaan wat er maar moet gebeuren.

Sinds vrijdagavond heb ik nu een enorme pijn in mijn rechterkaak. Ik heb inmiddels Ibuprofen 600 mg en paracetamol met codeine gekregen. Ik speol met Corsodyl en kamille en Salvia, maar de pijn trekt maar niet weg. heeft iemand misschien nog een huis-tuin en keukentip om de pijn te laten verdwijnen?

Groetjes
Nils
:smt001
bange_mus

Hoi Nilzz,

Pijn verdwijnen nee, verzachtend werkt bij mij de kamilosanspray (verkrijgbaar bij drogist).
3 juli komt al aardig dicht bij. Laat je ons weten hoe het gegaan is? Heel veel sterkte!

groetjes bange mus
vr, 06/30/2006 - 23:18 Permalink