Ik ben altijd al bang geweest maar nu heb ik vorig jaar een verdoving rechts achter in mijn kaak gehad die zo vreselijk zeer deed dat ik er erg overstuur van werd! Nu moest er twee maanden terug weer een gaatje gevuld worden aan die kant; voordat ik binnen ging was ik al heel erg overstuur en volgens de tandarts was alleen die verdoving op die plek geschikt voor behandelingen aan de rechteronderkant. Ik durfde niet, de tandarts zei alleen maar: tja eigen keus en je krijgt de rekening nog en liet me totaal over mijn toeren vertrekken! Kan iemand mij vertellen of dat verhaal over die verdoving waar is en waarom het zo verschrikkelijk zeer deed? Ik krijg al 35 jaar verdovingen maar dit was echt extreem.
Ik moet zometeen weer voor controle, ben al meer dan een week ermee bezig, heb slecht geslapen, voel me naar en ik weet niet meer hoe ik t op moet lossen.......
vriendelijke groet van een misselijke Fourmi
Ik moet zometeen weer voor controle, ben al meer dan een week ermee bezig, heb slecht geslapen, voel me naar en ik weet niet meer hoe ik t op moet lossen.......
vriendelijke groet van een misselijke Fourmi
zeker als je al bang bent doet dat best zeer
heb t zelf ook een keer gehad en daardoor ook nog banger, maar mijn tandarts toen (toen ging ik nog braaf..had toen goede tandarts..) heeft me wel gerustgesteld en uitgelegd dat ie dan in de zenuw geprikt had
nu zit ik bij een tandarts die ook kan voorverdoven (had er vroeger nog nooit van gehoord...:S) vind dat helemaal super
is een klein watje ofzo met eens of ander spul eraan wat je tandvlees al ietsje verdoofd, zodat je de spuit niet meer voelt..
alleen al voor je gevoel scheelt dit enrom!!
wel slecht trouwens dat hij je zo bang laat gaan...
als je de mogelijkheid hebt is t misschien slim om een andere tandarts te zoeken??
Vraag in ieder geval om een voorverdoving en laat de tandarts langzaam de verdoving inspuiten, scheelt ook!
Sterkte en groetjes, Elvia