hallo,
ik ben al een hele tijd niet meer naar de tandarts geweest, maar heb nu sinds afgelopen zondag acute pijn gekregen door een wortelontsteking die er eigenlijk al twee-en-een-half jaar zit.
Ik ben wel bereid om behandeld te worden, maar ik wil dus onder narcose behandeld worden. Alleen is het probleem dat ze zo moeilijk te vinden zijn op het internet of ze zitten aan de andere kant van Nederland.
Ik woon in Boskoop, Zuid-Holland en zoek dus een narcosetandarts in de randstad.
Ik weet dat er één in alphen aan den rijn zit, maar bij die wordt de narcose niet vergoed door m'n verzekering en dat is toch wel de grootste kostenpost.
Wie kan mij helpen??
ik ben al een hele tijd niet meer naar de tandarts geweest, maar heb nu sinds afgelopen zondag acute pijn gekregen door een wortelontsteking die er eigenlijk al twee-en-een-half jaar zit.
Ik ben wel bereid om behandeld te worden, maar ik wil dus onder narcose behandeld worden. Alleen is het probleem dat ze zo moeilijk te vinden zijn op het internet of ze zitten aan de andere kant van Nederland.
Ik woon in Boskoop, Zuid-Holland en zoek dus een narcosetandarts in de randstad.
Ik weet dat er één in alphen aan den rijn zit, maar bij die wordt de narcose niet vergoed door m'n verzekering en dat is toch wel de grootste kostenpost.
Wie kan mij helpen??
Verder moet je je realiseren dat waarschijnlijk alle tandartsen die mensen onder narcose behandelen lange wachtlijsten hebben. En als je nu zoveel pijn hebt, red je het wel om zo lang te wachten?
Bij een 'gewone' tandarts (maar dan wel een die aangeeft met angstige patiënten om te kunnen gaan) kun je waarschijnlijk eerder terecht. Veel mensen op dit forum zijn over hun angst heen geholpen door een 'gewone' tandarts, waarmee ik wil aangeven dat dit misschien toch het overwegen waard kan zijn voor jou?
Sterkte in ieder geval en succes
:smt006 Monique
narcose tandarts gezocht