Wijsheidstanden

Author:
bunny_80
Posted:
do, 09/14/2006 - 16:05
hallo iedereeen!
een jaar ongeveer heb ik enorm last gekregen van slechte adem...nu ben ik hiervoor naar de paradontoloog geweest in het ziekenhuis en die heeft me een tongschraper meegegeven.
Ik doe dit meermaals per dag (zelfs tot dat mijn papillen pijn beginnen doen) maar dit help allemaal niks.
Mijn paradontoloog zei toen als het niet hielp zou die slechte adem aan mijn wijsheidstanden kunnen liggen en die moest ik dan laten trekken.
Ik heb echt enorm veel schrik van die ingreep, maar als het probleem daardoor weg vind ik het helemaal geen erg.
Nu hoop ik echt dat het aan de wijsheidstanden ligt... Iedere keer als ik met mijn tond aan die tanden kom (moeilijk uit te leggen) voel ik iets anders: zo vrij zuur, een andere "smaak"...dan wanneer ik tegen mijn andere tanden kom. Zou dit echt aan de wijsheidstanden kunnen liggen en doet die ingreep veel pijn?
Kan iemand me helpen want ik word echt depressief ik weet echt niet meer wat doen!
alvast bedankt!
minique

Ik kan geen antwoord geven op je vraag of het ook echt aan de verstandskiezen zou kunnen liggen.

Wel wil ik even opmerken dat ik het laten trekken van verstandskiezen reuze mee vond vallen. Het wordt ook gewoon goed verdoofd. En als ze kracht zetten dan voel je die 'druk' natuurlijk wel, maar dat is niet pijnlijk.
Na afloop kan het iets pijnlijk zijn (het is natuurlijk een wond), maar een gewone pijnstiller helpt meestal voldoende.

:smt006 Monique
do, 09/14/2006 - 16:27 Permalink