Ik heb alle 4 mijn verstandskiezen nog en nu was ik maandag voor een gesprek bij de kaakchirurg en hij zei dat het beter was als mijn verstandskiezen eruit gaan aangezien ze helemaal scheef liggen en dus bijna, of niet, door kunnen komen.
Nu is het probleem dat ik echt heel erg bang ben voor de tandarts maar hij zei meteen dat hij het onder narcose ging doen. En dan ook alle 4 tegelijk zodat ik er meteen vanaf ben.
Nu is mijn vraag wie heeft er ervaring met verstandskiezen verwijderen onder narcose? En ik dacht altijd dat ze maximaal 2 doen ipv 4 ivm de risico's etc?
Nu is het probleem dat ik echt heel erg bang ben voor de tandarts maar hij zei meteen dat hij het onder narcose ging doen. En dan ook alle 4 tegelijk zodat ik er meteen vanaf ben.
Nu is mijn vraag wie heeft er ervaring met verstandskiezen verwijderen onder narcose? En ik dacht altijd dat ze maximaal 2 doen ipv 4 ivm de risico's etc?
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke