Angst voor trekken van verstandkies

Author:
Pablo2k1
Posted:
ma, 09/18/2006 - 09:48
Goedemorgen,

Bij mijn vrouw en ik moet binnen een half jaar verstandskiezen worden getrokken. We zien er allebei heel erg tegenop (ondanks de toch positieve verhalen die ik hier heb gelezen. Het probleem is alleen dat je, door er veel over na te denken, jezelf bang maakt. Nou weet ik dat er in Kerkrade een kliniek is waar de behandeling onder volledige narcose kan worden gedaan. Probleem is dat wij in Utrecht wonen. Weet iemand of er een kaakchirurg in de buurt van Utrecht is die het trekken van een verstandskies onder volledige narcose doet?

Bedankt!

Paul
Jason

Alphen a/d Rijn??

cdc kliniek,niet echt in de buurt van utrecht ,tis iig een stuk dichterbij dan kerkrade :smt002

succes iig en sterkte jullie beide
ma, 09/18/2006 - 15:47 Permalink
Petra27

Ook ik was extreem bang om mijn (verstand)kiezen te laten trekken. Er is mij aangeboden om de behandeling onder algehele narcose te laten doen. Voor je gezondheid is het echter beter om het onder plaatselijke verdoving te laten doen, én het is makkelijker voor de kaakchirurg. Na een gesprekje met de kaakchrirurg was ik dan ook overtuigd en heb ik twee kiezen onder plaatselijke verdoving laten trekken. Binnen tien minuten was het gebeurd, precies zoals de kaakchirurg verteld had. Ik zou je dus aanraden om een afspraak te maken met de kaakchirurg en te overleggen wat een betere aanpak is in jouw geval; narcose of plaatselijke verdoving. Ik ben ontzettend opgelucht dat ik geluisterd én vetrouwd heb op de expertise van de kaakchirurg. Met wat paracetamol en koeling door ijs is er van napijn bovendien nauwelijks sprake.

Veel succes!
do, 09/21/2006 - 10:39 Permalink