at ik net een lekker engels dropje bleef mijn kroon er aan hangen, ik gooide in eerste insantie alles uit mijn mond tot ik merkte dat het mijn (dure) kroon is haalde het uitgekoude dropje uit de vuilnisbak en spoelde tot ik mijn kroon weer vond.
Metalen ding met porselijne kop..
nu mijn vraag kan de tandarts dat gewoon lijmen, valt dit onder spoedbehandeling want nu zie ik een soort grijs ding in mij mond en is het gevoelig voor koude en warmte of moet ik een behandeling ondergaan....
ik ben nu te laat om te bellen (gebeurde om precies 1800 uur)ik zal morgen vroeg gelijk de telefoon pakken.
Metalen ding met porselijne kop..
nu mijn vraag kan de tandarts dat gewoon lijmen, valt dit onder spoedbehandeling want nu zie ik een soort grijs ding in mij mond en is het gevoelig voor koude en warmte of moet ik een behandeling ondergaan....
ik ben nu te laat om te bellen (gebeurde om precies 1800 uur)ik zal morgen vroeg gelijk de telefoon pakken.
Je moet inderdaad morgen even je tandarts bellen, en als die er niet is een vervanger. Geen week wachten. Als je lang wacht kan het gebeuren dat de kroon dan niet goed meer past. Meestal kunnen uitgevallen kronen weer gewoon 'vastgeplakt' worden.