Tanden trekken en Antistolling

Author:
Mutsje
Posted:
wo, 09/20/2006 - 11:02
Hallo,

Ik heb de volgende vraag:

Waarschijnlijk worden er bij mij tanden en kiezen getrokken, en dit wil ik graag onder narcose laten doen. Verleden jaar zijn er al wat tanden getrokken, omdat ik weinig kaakbot meer over had,en dat is gebeurd onder plaatselijke verdoving. En daarvoor moest ik een week van te voren stoppen met de antistolling. tevens heb ik het probleem dat een plaatselijke verdoving niet goed pakt, soms moet er tot 3x toe bij verdoofd worden.

Kan ik onder volledige narcose de tanden laten trekken?, en omdat ik al angst voor de tandarts heb, zeg maar extreme angst, is dit een ideale oplossing voor mij.
Ik ben veranderd van tandarts, (omdat ik problemen had met mijn vorige tandarts),deze tandarts heeft een anestesist in dienst.

Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is?

Gr,

Mutsje
de digitale tandarts

Of een kies nu onder plaatselijke verdoving of volledige anesthesie getrokken wordt, in principe blijft het beleid voor de anti-stolling gelijk.

Afhankelijk van het gebruikte anti-stollingsmedicijn en de aandoening wordt soms niet, soms een paar dagen tot een week gestopt, in sommige gevallen vindt afstemming met de trombose dienst plaats.

Bespreek dit met de behandelend arts!
wo, 09/20/2006 - 12:29 Permalink
Mutsje

Of een kies nu onder plaatselijke verdoving of volledige anesthesie getrokken wordt, in principe blijft het beleid voor de anti-stolling gelijk.

Afhankelijk van het gebruikte anti-stollingsmedicijn en de aandoening wordt soms niet, soms een paar dagen tot een week gestopt, in sommige gevallen vindt afstemming met de trombose dienst plaats.

Bespreek dit met de behandelend arts!

Hallo,

Bedankt voor uw antwoord.
Helaas ben ik niet meer onder behandeling van een arts.