Hechtingen: hoe lang kunnen die blijven zitten?

Author:
hellogoodbye
Posted:
do, 09/21/2006 - 20:08
Negen dagen geleden zijn bij de kaakchirurg twee kiezen getrokken. Er is stevig gehecht, naar ik dacht met oplosbare hechtingen. Nu zitten die hechtingen na negen dagen er nog steeds... Is dat niet wat lang? Ik begin haast te denken dat het onoposbare hechtingen zijn maar ze zitten wel wat los hier en daar...

Hoe kan je nu weten of het oplosbare of onoplosbare zijn? Hoe lang duurt het voordat oplosbare opgelost zijn? En hoe lang kan je onoplosbare eigen inhouden...? Ik moet pas volgende week weer terug dus da's dan 16 dagen later: s dat niet wat lang voor onoplosbare hechtingen? Ik begin een beetje bang te worden dat die hechtingen compleet in het tandvlees vastgroeien...

Ik heb trouwens nog steeds last ervan, ik denk ook door die hechtingen: het trekt en zeurt en zo en an de achterkant is het echt pijnlijk als ik het aanraak met m'n tong... Wordt het een beetje zat...
2wortelpuntbeh…

Heeft de kaakchirurg niets gezegd over die hechtingen? Meestal zeggen ze wel of ze oplosbaar zijn.
Zou me er niet al te veel zorgen over maken. Soms zitten ze wat langer dan bij de ander
vr, 09/22/2006 - 19:24 Permalink