Bruin bobbeltje in de mond na behandeling?

Author:
Lainke
Posted:
zo, 09/24/2006 - 12:54
Hallo,

Ik zit met een vreemd probleem dat me wat zorgen baart. Ik ben donderdag met hevige pijn aan mijn verstandskies naar de tandarts geweest, die heeft de zenuw nu doodgespoten met een product en was na 24 uur volledig weg. Maar er zat rond die tnad ook een ontsteking, nu zie ik dat er precies een stukje van mijn binnen kant na mijn wang een bruin gevoelloos plekje is na die behandeling, ervoor zag dat roze. Ik denk dat hij met dat product mijn wang geraakt heeft, kan dit en wat moet ik nu doen?

Nog een andere vraag ook, ik moet dus mijn verstandskiezen laten uithalen, maar voor ik nu op de operatietafel mag duurt nog 2 maanden, is dit er voor die dode zenuw dat die er nog 2 maanden inblijft zitten?
Flandria

Ongelukjes gebeuren wel eens en ook ik heb wel eens bij een mortale techniek (waarbij je de zenuw dood maakt zodat ie geen pijn doet) gemorst op het tandvlees. Dat had echter geen gevolgen. Eenmaal heb ik zelfs in mijn oog het product gehad (domme zet met luchtspuit) en ondanks veel angst zie ik nog normaal en zonder bril (en dat had ik niet verwacht).

Natuurlijk, er zijn veel medicamenten voor mortale technieken: Rockle's 4, Rockle's 8, tricresol formol, pulperyl,... Voor u zal het ook gokken zijn welke het was.

Kortom: ik weet het niet.
zo, 10/15/2006 - 11:50 Permalink