Een positief bericht!!!!

Author:
jitske
Posted:
do, 09/28/2006 - 16:34
In juni heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad aan mijn voortand onder. Ik had een heel erg dikke kin en ontzettend veel pijn. De behandeling was volkomen pijnloos maar de napijn......was heel erg (2 dagen maar overigens). Daarna was ik van mijn pijn verlost. De 2e behandeling was alweer pijnloos en geen napijn.

Vandaag weer een wortelkanaalbehandeling gehad in een kies (endostart). Wortelpunt was heel erg ontstoken (wel raar heb nooit last van de kies gehad, sinds gisteren pas). Weer geen pijn tijdens de behandeling en zat na de tijd te wachten op de napijn, maar deze kwam niet. Nergens meer last van en ik ben van mijn pijn verlost. Dus het is niet alleen maar vervelend, een wortelkanaalbehandeling. Het helpt uiteindelijk ook echt. Ik ben jaren doodsbang geweest voor de tandarts en ik ga er nog steeds niet met plezier naar toe, maar ik ga wel. Ik wil bij deze de mensen die nog met zoveel angst zitten een hart onder de riem steken. Het kan ook heel positief verlopen. Een goede en vriendelijke tandarts is gewoon ontzettend belangrijk. Veel succes allemaal!!!

Dus tandarts ...., bedankt!! :smt006
pet

het is ook vaak de angst de tandartsen doen alleen maar hun werk
maar als de angst groter is als de durf
en kapot gaat van de zenuwen dan wordt het wel anders ik ga ook wel maar wel met 4 tot 6 weken buikpijn en diarree en misselijk gewoon van de angst
maar probeer altijd wel te gaan :cry:
do, 09/28/2006 - 17:40 Permalink