Hoi mensen!
Heb donderdag een wortelkanaalbehandeling gehad in mijn linkeronderkies.. En ik heb zooooooo'n pijn gehad! Heb nu nog steeds last van napijn.. jeetje!!:(
Nog een probleempje.. De kies recht daarboven is nu heel erg gevoelig.. Als ik erop druk, doet dat nog meer pijn! Ik ben zo bang dat die ook zo'n behandeling moet ondergaan?? Wie weet of dat zo is? Deskundigen aanwezig?
Ik moet maandag nog even terug om een echte vulling te krijgen, heb nu een noodvulling..
Ik heb nu heel veel pijn, heb alle pijnstillers al gehad, Ibo bruis 600 mg, parac.. :( Ik kan niet slapen, vandaar dat ik nu nog op ben!!:(
Auw auw auw!!
Heb donderdag een wortelkanaalbehandeling gehad in mijn linkeronderkies.. En ik heb zooooooo'n pijn gehad! Heb nu nog steeds last van napijn.. jeetje!!:(
Nog een probleempje.. De kies recht daarboven is nu heel erg gevoelig.. Als ik erop druk, doet dat nog meer pijn! Ik ben zo bang dat die ook zo'n behandeling moet ondergaan?? Wie weet of dat zo is? Deskundigen aanwezig?
Ik moet maandag nog even terug om een echte vulling te krijgen, heb nu een noodvulling..
Ik heb nu heel veel pijn, heb alle pijnstillers al gehad, Ibo bruis 600 mg, parac.. :( Ik kan niet slapen, vandaar dat ik nu nog op ben!!:(
Auw auw auw!!
re auw
Ik heb afgelopen maandag voor de 2de keer een wkb gekregen en ook erg veel pijn gehad tijdens de behandeling maar goed de zenuw is eruit gehaald en toen geen pijn meer gehad moet 9 okt terug voor devinitieve vulling, heb nu ook noodvulling.
maar goed wat je nu beschrijft de napijn die heb ik ook gehad en is pas sinds gister helemaal weg het kan 3 dagen duren de napijn en soms iets langer, je heb nu het gevoel dat je andere kies ook pijn doet ik herken het maar al te goed maar probeer er vanaf te blijven laat de kiezen maar even tot rust komen en je zal zien dat het over paar dagen veel beter gaat :D
heel veel sterkte en komt goed echt waar.
gr patries