hallo, al enige dagen heb ik een doof gevoel onder mijn ogen, het trekt van links naar rechts, voor 2 weken terug was ik hevig verkouden, 1 dag heftige migraine enz.. sinds deze week heb ik het dove gevoel, het doet niet echt pijn, maar het zeurt, het zit dus ook niet op een plek, mijn jukbeen voelt warm aan. heb geen pijn aan tanden of kiezen. is dit nu een bijholte onsteking of toch iets aan mijn tanden of kiezen?? graag een reactie
groetjes geeks
groetjes geeks
Het lijkt op bijholteontsteking...m'n dochter heeft het ook zo ervaren toen.(na flinke verkoudheid).maar had wel pijn onder haar ogen erbij>jij geeft dat niet echt aan...ze kreeg er een peneciline kuur voor>en toen het nog niet over was na die kuur>doorverwezen naar het ziekenhuis>er werden toen foto;s gemaakten ook neusspray..>duurde best wel lang voor het helemaal over was.
Wat ook wel wat helpt >om de bijholtes weer meer open te krijgen> is elke dag stomen met heet water,met dampo-capsule erin.
Maar je kan beter voor de zekerheid naar je huisarts gaan..als het geen bijholteontsteking is...kan het idd ook met je gebit te maken hebben eventueel.
Dus niet te lang doorlopen ermee>is niet verstandig!
Wens je sterkte ermee...en laat je even weten hoe het afgelopen is?
Groetjes van Jolina.
als reactie op jolina, soms doet het pijn, maar pijn is een groot woord,het zeurt meer en het zit ook echt op mijn jukbeen, aan mijn tanden e.d. zie of voel ik niets, kan alles eten ook warm of koud... Het voelt ook anders dan een ontsteking aan het wortelkanaal --> dit heb ik al enkele malen gehad, dat was niet uit te houden, dit wel.
maar goed, vandaag gaat het dus beter, dus misschien wordt het wel minder, zal vandaag nog eens gaan stomen, dat heb ik nog niet gedaan, wel neusdruppels gebruikt.. als het maandag nog niet over is zal ik de huis-of tandarts wel bellen, meer tips/adviezen blijven welkom
gr. geeks