Hoi,
Moet morgen voor een laatste deel van een WKB , ontdekte ik vanmorgen dat er een kies vanboven (aan de andere kant) los zit.
Ik kan met dit stukje wiebelen, zoals met een meltand vroeger als die los zat.
Het betreft de binnenkant , het buitenste deel zit nog vast.
Waarschijnlijk was het al een gevulde kies, die zijn sterkte heeft verloren.
Omdat WKB bij mij niet goe lukken, en ik er heel erg tegenop zie, denk ik zelfs aan hem te laten trekken.
Heb er nu eigenlijk ni echt pijn aan, alleen als ik ermee wiebel een beetje.
Welke oplossingen zijn er nog, zit nu zeker geen ontsteking aan de wortel, dus wil dit zo houden.
Groetjes
Krisje
Als hij niet
Moet morgen voor een laatste deel van een WKB , ontdekte ik vanmorgen dat er een kies vanboven (aan de andere kant) los zit.
Ik kan met dit stukje wiebelen, zoals met een meltand vroeger als die los zat.
Het betreft de binnenkant , het buitenste deel zit nog vast.
Waarschijnlijk was het al een gevulde kies, die zijn sterkte heeft verloren.
Omdat WKB bij mij niet goe lukken, en ik er heel erg tegenop zie, denk ik zelfs aan hem te laten trekken.
Heb er nu eigenlijk ni echt pijn aan, alleen als ik ermee wiebel een beetje.
Welke oplossingen zijn er nog, zit nu zeker geen ontsteking aan de wortel, dus wil dit zo houden.
Groetjes
Krisje
Als hij niet
* Een kies waarvan de binnenkant los is
* Een kies die de laatste behandeling van de wkb nog moet
De kies die wiebelt...ik denk dat deze verticaal gebroken is. Ik hoop voor je dat er nog een kroon op kan.
De andere kies van de wkb: Wacht eerst eens die behandeling af. Misschien valt het dan hartstikke mee. Zo niet, misschien kan er dan nog een apexresectie worden gedaan, maar het slagingspercentage hiervan is niet erg hoog. Dan is trekken inderdaad een optie. Maar wat dan? Misschien moet je dan en brug of een implantaat en dan ben je er dus eigenlijk nog niet van af.