kies getrokken na geven van calmant!!!

Author:
kristin.smets
Posted:
wo, 10/25/2006 - 14:36
Hoi,

Heb gisteren een WKB (2de deel) laten uitvoeren aan een voorlaatste kies.

Omdat ik al geen held ben bij de tandarts kreeg ik na meer dan een uur in de tandartsstoel te zitten, een kalmerend pilleke (weet niet meer juist wat).

Het rare is dat de tandarts de kies achter de behandelende kies nog heeft getrokken, terwijl hij al zo lang bezig was. Eigenlijk heb ik door die calmant, en het feit dat alles zo lang duurde, er ook niet over kunnen nadenken, maar ben hem wel kwijt.

Nu - na het trekken van kies en de WKB heb ik wel pijn vandaag, maar geen dikke wang.

Mijn vraag is kan de tandarts dit zo maar, terwijl ik versuft ben van de spuiten en kalmerend middel?
Hij zei ook als het donderdag (zijn eigenlijk maar 2 dagen later na trekken kies en WKB) nog pijn doet, dan bel je maar, dan trekken we die ineens ook.

Ben echt wel bang dat ik door zulke wijze vlug al mijn tanden ga kwijtgeraken, en denk ook dat na 2 dagen dat niet helemaal genezen kan zijn?

Ben al van in mei aan het sukkelen, hij had een plaat genomen, maar de kies (nu getrokken) had 2 gaatjes (één tot aan de zenuw), maar hij had dat niet gezien op plaat? (slecht apparatuur of hoe kan dat dan?)

Zit er emotioneel nu ook echt door, en heb geen vertrouwen meer in tandartsen.

Moet morgen op medische controle voor mijn werk; heb dat gezegd, maar heeft er geen rekening mee gehouden.

Hij doet vriendelijk, maar in mijn ogen is hij een beul.

Graag reacties en ook wat ik het beste zou doen.
Ben op mijn werk daarjuist naar huis gestuurd, omdat ik er niet goed uitzag.

Groetjes

Krisje (wel wa depri), maar ben blij dat ik dit forum nog heb, andere mensen (collega's, mijn man en vrienden) verstaan mij niet meer, maar jullie wel (allez hoop ik toch)!