verdoving die niet werkt

Author:
gitje8
Posted:
ma, 11/20/2006 - 15:08
Bij mij werkt de verdoving altijd erg slecht. Vak bij het inwerken voel ik ook juist bij mijn kies een licht zeurend gevoel i.p.v. dat ik juist niets meer voel.Mijn tong en soms lip voelen vaak wel verdoofd, maar zodra ze bij t gaatje komen met boren, lijkt t net of ze bovenop een zenuw boren, dan voel ik echt schietende pijnen. Na het bijverdoven blijft dit gevoel precies hetzelfde. Alles wat ze doen doet dan ook zeer, met lucht of water spuiten bij die kies ook... Ik heb een paar jaar terug weleens 4 verdovingen gehad en nog had ik erg pijn. Zijn er soms verschillende soorten verdovingen, zodat ik mijn tandarts om een andere verdoving kan vragen? En is het verstandig om eventueel voor de behandeling bepaalde pijnstillers als paracetamol of ibuproven te slikken?

groetjes brigitte
Newtan

Ik heb even voor je gezocht. Zoek eens onder intraligamentaire anesthesie.
Er is er nog een andere, die met een naaldje direct in het bot werkt. Die heb ik wel liggen, maar hoe dat heet weet ik echt niet meer.

Maar er zijn gewoon mensen die niet goed te verdoven zijn. Wat ik wel eens probeer is het van tevoren in laten nemen van 10 mg valium. Dat gaat vaak goed.
di, 12/26/2006 - 11:16 Permalink