Antrumperforatie?

Author:
Mliesje
Posted:
ma, 12/18/2006 - 19:59
Aanstaande vrijdag moet ik mijn verstandskies linksboven weg laten halen. Dit weet ik inmiddels 4 weken en heb in 4 weken dus al vanalles voorbij zien komen tijdens de nacht'rust'.
Nu weet ik dat deze kies er bij mij niet zo fraai bij ligt (dwars, redelijk ver in het bot, hoog in de kaak etc). Bij mij bestaat er een grote kans op een opening tussen kaak en neusholte na het verwijderen van de verstandskies. Klopt het dat dit een antrumperforatie heet?

Welke klachten kun je daarbij ondervinden? Waar moet ik rekening mee houden nadien en wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Ik wil graag weten waar ik aan toe ben, dat neemt de angst voor vrijdag wel een beetje weg. Alvast bedankt!!
mecánico para …

Van die perforatie ga jij nix merken. En goed te weten, als ie optreedt, ben je bij de kaakchirurg aan het beste adres.
Stel dat het zou gebeuren heb je als enige beperking dat je je neus niet zou moeten snuiten gedurende een paar dagen, en ballonnen opblazen wordt ook afgeraden (beide bouwen druk op, de ene in je neus, de andere in je mond). Als het netjes gesloten is is er niets aan de hand.
ma, 12/18/2006 - 20:12 Permalink