Bang voor naalden

Author:
Luukjuh
Posted:
wo, 01/10/2007 - 17:15
Hallo,
Ik moet a.s. vrijdag 2 verstandskiezen laten trekken i.v.m. een beugel.
Ik ben alleen als de dood voor injectienaalden, een verdovingsspuit kom mijn mond echt niet in. Is er een andere mogelijkheid? Is een algehele narcose te ver gezocht?

Alvast bedankt, Luuk
Lieneke

Prikfobie dus....lastig! Beste oplossing is om juist veel in contact te komen met naalden.

Zie het als een spinnenfobie. Als je steeds meters uit de buurt blijft van spinnen zul je er bang voor blijven. En dat terwijl een spin totaal ongevaarlijk is. Pas als je een spin op je hand neemt, zie je dat er niks aan de hand is en verdwijnt de angst....
wo, 01/10/2007 - 17:52 Permalink
lindadegraaf

Is erg lastig.
Ik heb wel algehele narcose gehad, maar daar staat wel een wachtlijst voor. Bij mij 2.5 maand omdat ik spoed was, maar er staan soms wachtlijsten voor een half- tot een jaar voor..
Als je vrijdag al moet, kun je het beter doen met verdoving
wo, 01/10/2007 - 18:33 Permalink
Luukjuh

Het is me gelukt :P
We hebben er maar 1 uitgehaald omdat het anders mischien iets te veel werd voor me. Maar ik zie in ieder niet op om de ander kies er uit te trekken. Daar ben ik wel blij om
vr, 01/12/2007 - 13:01 Permalink
sweetgirl

Het is me gelukt :P
We hebben er maar 1 uitgehaald omdat het anders mischien iets te veel werd voor me. Maar ik zie in ieder niet op om de ander kies er uit te trekken. Daar ben ik wel blij om

Mooi zo dat heb je alvast weer gehad :D
vr, 01/12/2007 - 13:18 Permalink