Vorig jaar op controle geweest bij mijn tandarts. Hij gaf aan dat een composietvulling in een van mijn voortanden wat verkleurd was en dat dit verholpen kon worden door de oude vulling te vervangen.
Dit is eergisteren gedaan. Ik ben zeer ongelukkig met het resultaat.
Ik vond het al zo raar dat mijn tandarts mij geen spiegel gaf om het resultaat te laten zien, voordat ik vertrok en hij gaf aan dat de vorige vulling niet zo netjes was gebeurd ( ???).
De vulling is een stuk groter geworden dan de oude vulling en bovendien kun je goed zien waar de vulling zit en eindigd ( je ziet een streep die de tand van de vulling scheidt).
Ook is de kleur van de vulling duidelijk te licht.
Verkleurd de vulling op korte termijn zodat het verschil minder wordt ?
Opnieuw laten doen ----- zal wel weer een nog grotere vulling als resultaat hebben.
Wat kan ik hieraan doen? Ik voel me echt ongelukkig hiermee zeker gezien het een voortand betreft.
Sally4
Dit is eergisteren gedaan. Ik ben zeer ongelukkig met het resultaat.
Ik vond het al zo raar dat mijn tandarts mij geen spiegel gaf om het resultaat te laten zien, voordat ik vertrok en hij gaf aan dat de vorige vulling niet zo netjes was gebeurd ( ???).
De vulling is een stuk groter geworden dan de oude vulling en bovendien kun je goed zien waar de vulling zit en eindigd ( je ziet een streep die de tand van de vulling scheidt).
Ook is de kleur van de vulling duidelijk te licht.
Verkleurd de vulling op korte termijn zodat het verschil minder wordt ?
Opnieuw laten doen ----- zal wel weer een nog grotere vulling als resultaat hebben.
Wat kan ik hieraan doen? Ik voel me echt ongelukkig hiermee zeker gezien het een voortand betreft.
Sally4
Gewoon teruggaan en een nieuwe laten maken.
Je mag toch verwachten dat je met de normale vullingen je in het openbaar kunt vertonen.