Hallo
Ik heb afgelopen vrijdag (nu woensdag) mijn verstandkiezen laten trekken. Het moest open gesneden worden.
De behandeling viel mee ik stond zo weer buiten.
Beneden zit er een hechting in en boven niet.
Ik heb de afgelopen dagen erge pijn gehad aan al die pijnstillers had ik eigenlijk nog niet genoeg 3 brufen en 6 paracetamol dus.
Het wordt wel ietjes minder, maar word er langzamerhand een beetje gek van!!! :o Heb trouwens ook een vieze smaak ik mijn mond.
Het bloed niet meer.
Hoelang gaat dit nog duren en is die smaak normaal??? Ik spoel ook. Groetjes
Ik heb afgelopen vrijdag (nu woensdag) mijn verstandkiezen laten trekken. Het moest open gesneden worden.
De behandeling viel mee ik stond zo weer buiten.
Beneden zit er een hechting in en boven niet.
Ik heb de afgelopen dagen erge pijn gehad aan al die pijnstillers had ik eigenlijk nog niet genoeg 3 brufen en 6 paracetamol dus.
Het wordt wel ietjes minder, maar word er langzamerhand een beetje gek van!!! :o Heb trouwens ook een vieze smaak ik mijn mond.
Het bloed niet meer.
Hoelang gaat dit nog duren en is die smaak normaal??? Ik spoel ook. Groetjes
Na 4 keer de kaakchirurg te hebben gebeld kon ik nog niet langskomen, dus ben maar naar de dokter gegaan en wat kwam er uit...ONTSTOKEN.
Ben best wel kwaad heb 4 keer gebeld en telkens zeiden ze diepijn hoort erbij. Nou ben blij dat ik nu weet wat het is! Ik heb er nog 2 zitten, maar die hoeven er van mij voorlopig even niet uit. Heb het wel een beetje gehad met verstandskiezen pffffffffffffffffffffffffffff