Hey allemaal!
Ik moet aankomende dinsdag voor het eerst in mijn hele leven een gaatje laten boren, en ik stress nu al.
Ik ben niet echt dol op de tandarts of een gevoelloos gezicht. ik word daar onwijs panisch van.
Mijn vragen...
Hoelang duurt een verdoving?
Mag ik kalmerende middelen gebruiken?
Mag je eigenlijk een mp3 speler op in de tandarts stoel?
Als iemand verder zou willen uitleggen hoe dat allemaal in zijn werking gaat zo een behandeling, heel graag :oops: .
Ik moet aankomende dinsdag voor het eerst in mijn hele leven een gaatje laten boren, en ik stress nu al.
Ik ben niet echt dol op de tandarts of een gevoelloos gezicht. ik word daar onwijs panisch van.
Mijn vragen...
Hoelang duurt een verdoving?
Mag ik kalmerende middelen gebruiken?
Mag je eigenlijk een mp3 speler op in de tandarts stoel?
Als iemand verder zou willen uitleggen hoe dat allemaal in zijn werking gaat zo een behandeling, heel graag :oops: .
Re: Eerste keer boren, paniek!
hey hey
boren is zo gebeurt joh
ze geven je eerst een verdoving dat is 2 sec werk ofzo
en dan gaan ze boren je voeld het een beetje kietelen meer niet
denk dat boren hooguit 5 min duurt
de verdoving zelf duurt meestal een uurtje
als je slim bent als je klaar bent en je komt thuis neem je ff een pijnstiller want daarna kan het altijd een beetje gevoelig worden
en ik denk wel dat je je mp3 op mag zetten
gewoon lekker ontspannen dan is het het snelste klaar
mijn verstandskies moet getrokken worden en dat gaat wel pijn doen :smt002
hou je me op de hoogte...
groetjes evelien
Ik wil weten of ik ook bijvoorbeeld Valdispert mag slikken voor ik ga, zodat ik tot rust kom.
zo gebeurd!!
verdoving werkt snel! als het goed is dan... De prik erin en je begint het gelijk al te voelen.. je hebt wel kans dat als je te gespannen bent de verdoving niet werkt en je nog een prikkie krijgt maar die voel je dan al niet meer..!
Bij mijn tandarts mag je wel een mp3 speler ofzo meenemen, alleen vind ik het fyner om te horen wat er gezegd word over me gebit haha..
En pijnstillers....dat zal je volgens mij niet eens nodig hebben.... maar bij mij kan de tandarts zelf wat geven voor extreme angt dat je tot rust komt, maar dat verschild per praktijk denk ik...
Anywayz... Succes... Ik heb gisteren ook een gaatje laten boren... En zelfs daarna niets meer gevoeld en gewoon gegeten etc ;)