Hallo,
Ik begrijp dat een kies meerdere vlakken heeft en dat je bijvoorbeeld in één kies zowel een 1-vlaksrestauratie als een 2-vlaksrestauratie kan hebben. Maar is het ook mogelijk om in één kies 2x een drievlaksrestauratie te krijgen?? Ik heb laatst een factuur van de tandarts ontvangen en zij heeft bij drie (naast elkaar liggende) kiezen 2x een drievlaksrestauratie gedaan, dus bij elke kies staat er 2x V13, 2x V21, 2x V60 en 2x E40). Ik heb echt mijn twijfels hierover. Wie heeft hierover advies?
Alvast dank.
Ik begrijp dat een kies meerdere vlakken heeft en dat je bijvoorbeeld in één kies zowel een 1-vlaksrestauratie als een 2-vlaksrestauratie kan hebben. Maar is het ook mogelijk om in één kies 2x een drievlaksrestauratie te krijgen?? Ik heb laatst een factuur van de tandarts ontvangen en zij heeft bij drie (naast elkaar liggende) kiezen 2x een drievlaksrestauratie gedaan, dus bij elke kies staat er 2x V13, 2x V21, 2x V60 en 2x E40). Ik heb echt mijn twijfels hierover. Wie heeft hierover advies?
Alvast dank.
Het is of V60 met V20, of E40 met V20, of alleen V21...(naast de V13 , de vulling zelf, de rest staat voor voorbehandeling van de kies. E40 houdt in dat de zenuw bloot is komen te liggen, V60 dat dat net niet gebeurt is.. erg tegenstrijdig allemaal. Ik zou met opgaaf van reden de nota terugsturen (kopie maken) en een nieuwe verlangen
Overigens moet het hier dus ook nog eens gaan over zeer diepe vullingen... Anders kom ik niet verder dan alleen V13 en V21, 1x per kies uiteraard!! En blijft zij volhouden is het goed een voorstel te doen de tuchtraad er eens naar te laten kijken. Als zij vind dat zij echt haar best heeft gedaan kan zij daar weinig bezwaar tegen hebben toch?
In ieder geval, mijn vraag is beantwoord waarvoor dank.
Zo niet, dan heb je twee rekeningen te betalen.
Want slecht nederlands praten en vervolgens wel alle kanten van de wet kennen zou zo maar kunnen.
De vervuiler ruimt op, en als je het daar niet mee kan vinden wegens vertrouwensbreuk, dan moet je haar voorstellen om het elders te laten doen. OP har kosten of door het laten vervallen van de door haar gesturude rekening. Dit moet ze je dan schriftelijk bevestigen. Is de vullingal vervangen danvervallenal je mogelijkheden want dan is het het woord van haar tegen dat van de neiuwe tandarts.
Overigens is het vragen naar bij welke geschillencommissie ze zit (ook schriftelijk) ook vaak erg koevoeterig om zaken gedaan te krijgen.
Het is namelijk economische fraude en dat wordt steng aangepakt!