Ik kreeg vorig weekend last van mijn mond, maandag naar de tandarts, foto's gemaakt en niks te zien. Dinsdag weer naar de tandarts, toen een wortelkanaalbehandeling gedaan in de voortand. Dit werd ondanks de verdoving halverwege erg pijnlijk, gat werd gevuld met een noodvulling.
Op woensdag nog steeds erg veel pijn en weer terug gegaan naar de tandarts, deze heeft de vulling verwijderd en ik kreeg een anti biotica kuur.
De pijn werd donderdag eindelijk beter..op vrijdag zou het afgemaakt worden, kanalen werden nogmaals schoongemaakt (zagen er goed schoon uit volgen ta) en toen zou er een stiftje in geplaatst worden..toen hij dit deed ging ik door de grond van de pijn en hij is er dus mee gestopt.
Moet nu over een maand terugkomen en dan zal het afgemaakt worden.
Nu is mijn vraag of het normaal is dat ik nu nog steeds een "zeurderig" gevoel waarneem in mijn tand, als je er tegenaan tikt is het gevoelig en bij dichtbijten ook. En kan iemand mij vertellen of ik de volgende keer dat hij ermee bezig gaat weer zo'n vreselijke pijn ga voelen??
Ben al een vreselijke angsthaas en dit maakt het steeds erger natuurlijk.
Op woensdag nog steeds erg veel pijn en weer terug gegaan naar de tandarts, deze heeft de vulling verwijderd en ik kreeg een anti biotica kuur.
De pijn werd donderdag eindelijk beter..op vrijdag zou het afgemaakt worden, kanalen werden nogmaals schoongemaakt (zagen er goed schoon uit volgen ta) en toen zou er een stiftje in geplaatst worden..toen hij dit deed ging ik door de grond van de pijn en hij is er dus mee gestopt.
Moet nu over een maand terugkomen en dan zal het afgemaakt worden.
Nu is mijn vraag of het normaal is dat ik nu nog steeds een "zeurderig" gevoel waarneem in mijn tand, als je er tegenaan tikt is het gevoelig en bij dichtbijten ook. En kan iemand mij vertellen of ik de volgende keer dat hij ermee bezig gaat weer zo'n vreselijke pijn ga voelen??
Ben al een vreselijke angsthaas en dit maakt het steeds erger natuurlijk.
Als er verdoofd wordt, dan voel je het bij het vullen van de kanalen minder. Waarom is dat niet (extra goed-) gedaan? Gewoon om vragen. desnoods om bedelen :wink: