Hallo,
Ik heb sinds eergisteren last van mijn tand. Nu weet ik niet of ik een gaatje heb of niet. Ik heb nog nooit eerder een gaatje gehad.
Ik heb in de spiegel gekeken en ik zag volgens mij een heel klein gaatje zitten aan een voortand. Daar voel ik de pijn ook. Ik voel alleen pijn als ik iets drink. Dus volgens mij zit er een heel klein gaatje, ook al kan ik dit niet echt goed zien. Het doet niet pijn als ik er op druk. Ook ziet het er niet zwart uit.
Nu wil ik graag weten, moet ik direct naar de tandarts, of moet ik afwachten of het na een paar dagen weg is?
Alvast bedankt voor jullie reacties :-)
Ik heb sinds eergisteren last van mijn tand. Nu weet ik niet of ik een gaatje heb of niet. Ik heb nog nooit eerder een gaatje gehad.
Ik heb in de spiegel gekeken en ik zag volgens mij een heel klein gaatje zitten aan een voortand. Daar voel ik de pijn ook. Ik voel alleen pijn als ik iets drink. Dus volgens mij zit er een heel klein gaatje, ook al kan ik dit niet echt goed zien. Het doet niet pijn als ik er op druk. Ook ziet het er niet zwart uit.
Nu wil ik graag weten, moet ik direct naar de tandarts, of moet ik afwachten of het na een paar dagen weg is?
Alvast bedankt voor jullie reacties :-)
zonder verdere visuele informatie is het vrij moeilijk te beoordelen of er inderdaad sprake is van een gaatje, of dat er wellicht iets anders aan de hand is met je voortand. Je schreef dat je tand niet zwart verkleurd is. Wat kun je er dan wel aan zien? Een actief gaatje is meestal bruin van kleur en het oppervlak is zacht. Heb je ook last met zoet eten?
Gr, Mignon
Hallo,
Ik heb overigens nu last met al het eten, ontdek ik net. Maar het is inderdaad niet zwart of bruin... zou het een begin gaatje kunnen zijn?
Overigens bedankt voor je reactie.
Ik zou zeker niet te lang wachten hiermee.
Monique
Nou weet je het zeker en hoef je niet meer naar de tandarts om het te vragen.
Maar om het te laten vullen.
Handig hè?
Service, John, service. :smt002