Ik heb gisterochtend tussen 8:30-9:30 een 2e (laatste) zenuwkanaalbehandeling gehad. kanalen geschoond en afgevuld.
in de loop van die dag, tegen de middag was de verdoving uitgewerkt. Beetje pijnlijk verder niks, tot aan de avond aan toe. met pijnstiller naar bed en goed geslapen.
Wordt ik vanochtend wakker (24 uur later) met een dikke wang en pijn. Nu na een school dag nog steeds hetzelfde, (niet verergert).
Pijn vooral in wang (alsof verdovingsprik napijn heeft)!
bijten met kiezen op elkaar doet ook pijn.
ik heb er wat over gelezen, maar echt uitsluitsel heb ik niet.
Is dit bovenstaande verhaal normaal? En wanneer dien ik aktie te ondernemen, ik wil niet zo het weekend in!
Groet,
Kem
in de loop van die dag, tegen de middag was de verdoving uitgewerkt. Beetje pijnlijk verder niks, tot aan de avond aan toe. met pijnstiller naar bed en goed geslapen.
Wordt ik vanochtend wakker (24 uur later) met een dikke wang en pijn. Nu na een school dag nog steeds hetzelfde, (niet verergert).
Pijn vooral in wang (alsof verdovingsprik napijn heeft)!
bijten met kiezen op elkaar doet ook pijn.
ik heb er wat over gelezen, maar echt uitsluitsel heb ik niet.
Is dit bovenstaande verhaal normaal? En wanneer dien ik aktie te ondernemen, ik wil niet zo het weekend in!
Groet,
Kem
Maar je kunt het ook afwachten. Meestal is het ergste na een week voorbij. Normaal merk je na 9 dagen niet veel meer.