heey,
ik heb sinds 2 dagen een pijnlijk gevoel in 1 van mijn kiezen.
ook is mijn onderkaak ( wat daar onderzit, net je wang... ikweet niet hoe het heet ) wat steviger en als ik praat of eet lijkt het net alsof ik spierpijn in mijn mond heb.
ik weet niet wat het is en mijn ouders zeggen nu al dat ik naar een dokter zou moeten gaan ( :o ).
help!
ik heb sinds 2 dagen een pijnlijk gevoel in 1 van mijn kiezen.
ook is mijn onderkaak ( wat daar onderzit, net je wang... ikweet niet hoe het heet ) wat steviger en als ik praat of eet lijkt het net alsof ik spierpijn in mijn mond heb.
ik weet niet wat het is en mijn ouders zeggen nu al dat ik naar een dokter zou moeten gaan ( :o ).
help!
Ik denk dat als het nog steeds niet over is, het beste de tandarts eventjes kan bellen om een afspraak te maken. Hij kan namelijk beter beoordelen wat er aan de hand is dan wij, door het scherm heen...
Groetjes en succes Roxanne!
ik denk dat je idd de wijze raad van Roxanne moet opvolgen en met je probleem naar je tandarts gaan. Het is erg moeilijk om met deze informatie te zeggen wat er aan de hand is en wat er aan gedaan kan worden. Je tandarts kan het je vast een stuk beter uitleggen.
Succes ermee en een fijn weekend alvast.
Gr, Mignon