hoi ik wordt binnen kort geholpen al mijn tanden gaan eruit

Author:
mandy1986
Posted:
di, 04/17/2007 - 20:36
hoi ik ben een meid van 20 jaar mijn tandarts heeft vaak bij verstek gelaten en heeft me vaak pijn gedaan toen ik klein was , daardoor ben ik vanaf mijn 14 niet meer bij de tandarts geweest nu had ik zon pijn dat ik moest gaan maar door de medicijne die heb en door mijn angst kon hij mijn niet goed helpen daardoor ben ik door verwezen naar de kaak chirurg met een briefje waarop stond dat alles eruit moest slik slik
nu zat ik daar heb me hele verhaal vertelt zeg hij tegen me ik denk dat onder narcose het beste is voor jouw nu moest hij me die dag toch helpen met veel moeite gaan zitte daar en al schreeuwend en wel heeft hij mijn geholpen aan mijn kiezen die pijn deden schaam rood werdt ik :oops: toen hij van de week een controle deed omdat ik last bleef houden begon hij er weer over nu zit ik met de vraag wie weet hoe dat gaat en zo en voel je veel meer pijn naderhand en zo want durf niet alles te doen onder plaatselijke verdoving maar narcose vind ik ook eng idee
wie heeft er ervaringen mee slecht en goede ervaringen zijn welkom

alvast bedankt
mandy
juudje

hallo mandy,
wat akelig allemaal voor je, ik heb 1 maart jongstleden ook alles laten trekken bij de kaakchirurg onder algehele narcose en het viel heel erg mee.
je slaapt lekker en als je wakker wordt is alles achter de rug.
natuurlijk doet het daarna pijn, maar je kan goede pijnstilling meekrijgen.
ik kan al weer een tijd goed eten en lachen, en dat is ook een boel waard, toch?
succes!!
wo, 04/18/2007 - 10:00 Permalink