6 juni is het dan eindelijk zover....
Mijn boventanden en kiezen worden getrokken bij de narcosetandarts in Alphen a/d Rijn. ( Fantastische mensen werken daar! )
Nu ben ik op zoek naar een goede tandprothetische praktijk in de regio Arnhem.
Hij is de man/vrouw, die mij een fantastische prothese aan zou moeten meten zodat ik weer kan lachen en trots kan zijn op mijn "tanden "....
Heeft iemand goede ervaringen met zo'n persoon in de regio Arnhem?
Hoop van jullie te horen!
Mijn boventanden en kiezen worden getrokken bij de narcosetandarts in Alphen a/d Rijn. ( Fantastische mensen werken daar! )
Nu ben ik op zoek naar een goede tandprothetische praktijk in de regio Arnhem.
Hij is de man/vrouw, die mij een fantastische prothese aan zou moeten meten zodat ik weer kan lachen en trots kan zijn op mijn "tanden "....
Heeft iemand goede ervaringen met zo'n persoon in de regio Arnhem?
Hoop van jullie te horen!
mijn agenda bv begint nu weer gaten te vertonen half juni...
mi bent u een beetje laat hiermee dus..
Je hebt helemaal gelijk.....
Alleen heb ik geluk....
Afgelopen zaterdag was er in het Haarhuis te Arnhem...hoe toevallig kan iets zijn....een presentatie over implantaten e.d.
Deze middag werd verzorgd door tandprothetische praktijk van der Born uit Arnhem....
Ik vertelde de beste man gisteren dat ik dus niet voor implantaten kwam maar voor een bovenprothese.....en inderdaad....hij gaat begin juni zelf op vakantie....maar.....hij wist hoe ik dan in de problemen zou komen en vertelde mij dat ik a.s. maandag maar naar hem moest bellen en dat ie dan ging kijken waar hij een gaatje in zijn agenda had......
Ik kreeg een erg goed gevoel over deze man en zijn kennis van protheses....dus ik wacht gespannen af wat het morgen gaat worden......
Hij verterde mij ook dat ik eerst ene prothese kreeg die ik een jaartje moet dragen.....na een jaar dan is het de bedoeling dat er een prothese komt die helemaal goed zit.....het eerste jaar was een beetje klungelen met kleefpasta e.d. omdat de kaak steeds veranderd qua grootte....
ik wacht echt gespannen af.......dank voor je reaktie......