Ik loop inmiddels anderhalf jaar rond met een gebroken kies. Nooit last van gehad verder, maar goed is anders. Ik durfde al een hele tijd geen afspraak te maken want ik heb het idee dat mijn verstandskiezen getrokken moeten worden. Daarnaast ben ik gewoon soieso erg bang en heb ik altijd het gevoel dat iemand me iets aandoet...terwijl ik rationeel denkend blij moet zijn met het verbeteren van mijn gebit.
Helaas is het gevoel sterker geweest dan het rationele....en toen kwam daar wat pijn om de hoek zetten. Nu heb ik eindelijk gebeld net en een afspraak gemaakt. Maar nu lees ik overal berichten dat de desbetreffende kliniek/praktijk erg slecht blijkt te zijn. En nu ben ik eigelijk nog banger dan ooit. Moet ik mijn afspraak cancellen? Moet ik een nieuwe praktijk zoeken. En ik was net zo blij dat ik een afspraak gemaakt had.
Helaas is het gevoel sterker geweest dan het rationele....en toen kwam daar wat pijn om de hoek zetten. Nu heb ik eindelijk gebeld net en een afspraak gemaakt. Maar nu lees ik overal berichten dat de desbetreffende kliniek/praktijk erg slecht blijkt te zijn. En nu ben ik eigelijk nog banger dan ooit. Moet ik mijn afspraak cancellen? Moet ik een nieuwe praktijk zoeken. En ik was net zo blij dat ik een afspraak gemaakt had.
heel veel succes en laat je nog eens weten hoe het gaat?
:smt006 Traveller
8 gaatjes en kans op een wortelkanaalbehandeling. Afspraak met de mondhygieniste voor wat tandsteen en ander groot onderhoud.
In juli heb ik geen gaatjes meer dat is wel een mooi vooruitzicht.