Hallo,
Graag zou ik wat advies willen hebben.
Twee weken geleden zijn er twee noodkronen geplaatst, waarvan één links onder en de ander rechts boven. Tevens is er naast de kroon links onder ook een vulling vervangen.
Na een dag of twee werd de gebruikelijke pijn erger, begonnen de klieren in mijn keel op te zetten en werd ik licht verkouden.
De dagen daarna werd de pijn steeds erger en werd ik ook wakker van de pijn.
Rechtsboven is er niks aan de hand, de pijn zit aan de linkerkant, voornamelijk in de onderkaak, maar ook in de bovenkaak.
Ik ben terug naar de tandarts gegaan, die vervolgens de noodkronen geslepen heeft. Deze bleken te hoog te zijn,de veroorzaker van de pijn. De drie dagen erna heb ik elke dag de tandarts gebeld omdat de pijn niet te harden was, dus ook niet minder werd.
Werken ging ook niet meer.
Op de derde dag ben ik weer bij de tandarts beland, die melde dat ik een bijholte ontsteking had.
Penicilline gekregen en een sterkere pijnstiller.
Ik werd nu in ieder geval niet meer wakker van de pijn, hoewel ik wel meteen pijn had als ik wakker werd.
Gister ben ik weer bij de tandarts geweest om de echte kronen te laten plaatsen. Toen hij de linker noodkroon wilde verwijderen ging ik door de grond van de pijn! Dus toch maar even verdoven, maar de pijn kwam zelfs door de verdoving heen.
Hij heeft voor de zekerheid de kroon niet definitief vastgezet, omdat ik heb aangegeven dat ik het gevoel heb dat er iets niet goed zit onder die kies.
Over drie weken heb ik weer een afspraak om de kroon echt vast te laten zetten.
Vanochtend werd ik na vijf uur slapen weer wakker van de pijn.
Ik ben er nu zo'n twee weken zoet mee en vraag me af: Is dit normaal?
Mijn humeur wordt er niet beter op en het kost me bergen met energie.
Heeft iemand een tip voor mij?
Moet ik het afwachten of is het verstandig om weer naar de tandarts te gaan?
Monique[/img]
Graag zou ik wat advies willen hebben.
Twee weken geleden zijn er twee noodkronen geplaatst, waarvan één links onder en de ander rechts boven. Tevens is er naast de kroon links onder ook een vulling vervangen.
Na een dag of twee werd de gebruikelijke pijn erger, begonnen de klieren in mijn keel op te zetten en werd ik licht verkouden.
De dagen daarna werd de pijn steeds erger en werd ik ook wakker van de pijn.
Rechtsboven is er niks aan de hand, de pijn zit aan de linkerkant, voornamelijk in de onderkaak, maar ook in de bovenkaak.
Ik ben terug naar de tandarts gegaan, die vervolgens de noodkronen geslepen heeft. Deze bleken te hoog te zijn,de veroorzaker van de pijn. De drie dagen erna heb ik elke dag de tandarts gebeld omdat de pijn niet te harden was, dus ook niet minder werd.
Werken ging ook niet meer.
Op de derde dag ben ik weer bij de tandarts beland, die melde dat ik een bijholte ontsteking had.
Penicilline gekregen en een sterkere pijnstiller.
Ik werd nu in ieder geval niet meer wakker van de pijn, hoewel ik wel meteen pijn had als ik wakker werd.
Gister ben ik weer bij de tandarts geweest om de echte kronen te laten plaatsen. Toen hij de linker noodkroon wilde verwijderen ging ik door de grond van de pijn! Dus toch maar even verdoven, maar de pijn kwam zelfs door de verdoving heen.
Hij heeft voor de zekerheid de kroon niet definitief vastgezet, omdat ik heb aangegeven dat ik het gevoel heb dat er iets niet goed zit onder die kies.
Over drie weken heb ik weer een afspraak om de kroon echt vast te laten zetten.
Vanochtend werd ik na vijf uur slapen weer wakker van de pijn.
Ik ben er nu zo'n twee weken zoet mee en vraag me af: Is dit normaal?
Mijn humeur wordt er niet beter op en het kost me bergen met energie.
Heeft iemand een tip voor mij?
Moet ik het afwachten of is het verstandig om weer naar de tandarts te gaan?
Monique[/img]
Daarna moet je gaan bidden voor de goede afloop. Vergeten te bidden :smt051 ? Daar gaat je zenuw! Dat geeft die klachten.
Even een afspraak maken voor het verwijderen van de zenuw met een goede verdoving. Dan kun je weer slapen.