weggaande en terugkomende pijn bovenkies achterin

Author:
m.pitlo
Posted:
do, 06/07/2007 - 16:44
Goedenmiddag,Ik heb sinds eigenlijk mijn laatste tandartbezoek van februarie,toen alles nog goed was weggaande en terugkomende pijn aan de een na achterste rechts van mij bovenkies,bij vlagen pijnscheuten,gaat weg,komt weer terug ook 's morgens met wakker worden,en het lijkt of er extra druk op de kaak zit,die ook kraakt met heen en weer gaan en veroorzaakt ook weer hoofdpijnen,zoet ook koud en heet veroorzaken soms pijn,en met elektrisch tandenpoetsen bloeit het vaak precies rondom die kies het tandvlees,die kies is nog niet gevuld geweest,Ik ga er vaak met de tong heen en veroorzaakt ook een beetje vieze tandvleesgeur,Ik poets wel altijd elektrisch,Ik heb voor vrijdag aanstaande even een afspraak gemaakt bij de angstandarts die ik heb om er naar te laten kijken,Ik zou graag alvast wat meningen en tips willen horen/delen wat het eventueel zou kunnen zijn.
Marci
Van Leeuwen

Het lijkt erop dat er wat onsteking is bij deze kies. Vaak wordt dat veroorzaak doordat er toch wat voedselresten echter blijven en deze dan gaan irriteren (dit veroorzaakt ook die viezen smaak). Hierdoor bouwt zih ook een druk op.

Gr. Maurice
vr, 06/15/2007 - 11:58 Permalink