Author: VrouwAntwerpen Posted: di, 06/19/2007 - 18:30 Mijn zoontje is net gevallen, en zijn melktandje is verschoven ... mijn vraag is of ik het moet uithalen of corrigeren ? IkkeLinnie hoi vrouwantwerpen. Wat een pech zeg. maar ik denk dat je het best even de tandarts kan bellen. Groetjes Linnie! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 06/19/2007 - 18:43 Permalink VrouwAntwerpen Wat moet ik verwachten van de tandarts.. Ene raad mij om het tand the verwijderen en ene om het the corrigeren. Welke is nu de beste oplossing ? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 06/19/2007 - 18:46 Permalink IkkeLinnie sorry daar durf ik geen antwoord op te geven. Het spijt me! :oops: Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 06/19/2007 - 18:47 Permalink Lieneke Meteeen naar de tandarts en blijf er zelf vanaf! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 06/19/2007 - 20:09 Permalink VrouwAntwerpen Maar hij zei dat ik 2 keuzes heb. Verwijderen of rechtzetten ? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 06/20/2007 - 18:48 Permalink Lieneke Ho wacht, als je kind een klap op zn mond heeft gehad, MOET de tandarts het zien! Daar is hij tot verplicht. Ga desnoods naar de avonddienst. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 06/20/2007 - 18:53 Permalink 660 weergaves
IkkeLinnie hoi vrouwantwerpen. Wat een pech zeg. maar ik denk dat je het best even de tandarts kan bellen. Groetjes Linnie! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 06/19/2007 - 18:43 Permalink
VrouwAntwerpen Wat moet ik verwachten van de tandarts.. Ene raad mij om het tand the verwijderen en ene om het the corrigeren. Welke is nu de beste oplossing ? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 06/19/2007 - 18:46 Permalink
IkkeLinnie sorry daar durf ik geen antwoord op te geven. Het spijt me! :oops: Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 06/19/2007 - 18:47 Permalink
Lieneke Meteeen naar de tandarts en blijf er zelf vanaf! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren di, 06/19/2007 - 20:09 Permalink
VrouwAntwerpen Maar hij zei dat ik 2 keuzes heb. Verwijderen of rechtzetten ? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 06/20/2007 - 18:48 Permalink
Lieneke Ho wacht, als je kind een klap op zn mond heeft gehad, MOET de tandarts het zien! Daar is hij tot verplicht. Ga desnoods naar de avonddienst. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 06/20/2007 - 18:53 Permalink
Wat een pech zeg.
maar ik denk dat je het best even de tandarts kan bellen.
Groetjes Linnie!
Ene raad mij om het tand the verwijderen en ene om het the corrigeren.
Welke is nu de beste oplossing ?
Het spijt me! :oops:
Verwijderen of rechtzetten ?