kan niet wennen aan prothese boven

Author:
Ilse1978
Posted:
do, 07/05/2007 - 13:59
Help! Ik ben 27 juni geholpen aan mijn bovengebit, ze hebben alles getrokken en kreeg daarna mijn prothese erin! Iedere dag weer, dag in, dag uit! Ik wist niet dat hij er na 24 uur uit moest om hem schoon te maken, en dacht dat hij er pas uit mocht na mijn eerste controle bij de tandprotheticus. Ik heb hem dus zes dagen non-stop in gehad, dat betekend, zes dagen non-stop ziek! Toen ik bij de tandprotheticus kwam en hij mocht uit, was ik zo opgelucht!!! Dit verdraag ik echt niet langer! Daar komt ook nog eens bij dat ik een Kots-fobie heb. Steeds weer daarna werd mijn prothese aangepast, Hij werd korter gemaakt, hij werd dunner gemaakt, Het gedeelte wat tegen je gehemelte aan zit werd erafgehaald (had ergens in de forum bij iemand gelezen dat dat had geholpen), maar nee hoor, de ene teleurstelling na de andere, ik kan hem nog steeds niet in, trek hem er gelijk weer uit, omdat ik weer kok neigingen krijg. Ik ga 20 Juli trouwen, heb dus eigenlijk maar heel kort tijd om die k.t tanden in mijn mond te krijgen zonder dat ik daar last van heb, Pijn kan me niet schelen, tien keer liever pijn, dan misselijk, ik heb liever een week pijn, dan 1 dag misselijk zijn. Wie o wie heeft de gouden tip voor mij, ik zit er geestelijk helemaal doorheen, zit iedere dag de gehele dag alleen maar te huilen en krijg zo langzamerhand spijt dat ik dit gedaan heb (ik had de wolf in mijn tanden en mistte al twee voortanden, die waren afgebroken, dus dat was ook niet echt fraai). Ik ben het allemaal echt spuugzat, Help help ik zit echt in de put!!!!
Hoor graag van jullie

Groetjes Ilse