Hoi Mensen,
Graag had ik uw meningen, ervaringen, reacties !!!
Op 31 mei heb ik een noodkroon gekregen, dus veel geboord etc. Daarna 2 weken kiespijn (zeurend) toen de definitieve kroon.
Ik heb nu nog steeds een zeurende kiespijn, soms stroomstootjes dit duurt alles bijelkaar al dik 6 weken. Ik ben al 5 keer terug geweest bij de tandarts (zelfs ook bij een andere, ivm vakantie) ze vinden allemaal dat ik geduld moet hebben en de zenuw de kans geef zich te herstellen (ik had dus geen wkb gehad). Ik heb al veel Ibuprofen, paracetamol, zelfs diclofenac geslikt. Maar nu moet ik volgens de tandarts proberen met alleen paracetamol, dat red ik soms met 8 per dag, soms alleen 2 's nachts en soms helemaal niet dus ook nog ibuprofen erbij.
Wat vinden jullie, moet ik erop staan om een wkb te krijgen of moet ik nog afwachten zoals mijn tandartsen adviseerden ???
Graag reacties,
Kaatje
Graag had ik uw meningen, ervaringen, reacties !!!
Op 31 mei heb ik een noodkroon gekregen, dus veel geboord etc. Daarna 2 weken kiespijn (zeurend) toen de definitieve kroon.
Ik heb nu nog steeds een zeurende kiespijn, soms stroomstootjes dit duurt alles bijelkaar al dik 6 weken. Ik ben al 5 keer terug geweest bij de tandarts (zelfs ook bij een andere, ivm vakantie) ze vinden allemaal dat ik geduld moet hebben en de zenuw de kans geef zich te herstellen (ik had dus geen wkb gehad). Ik heb al veel Ibuprofen, paracetamol, zelfs diclofenac geslikt. Maar nu moet ik volgens de tandarts proberen met alleen paracetamol, dat red ik soms met 8 per dag, soms alleen 2 's nachts en soms helemaal niet dus ook nog ibuprofen erbij.
Wat vinden jullie, moet ik erop staan om een wkb te krijgen of moet ik nog afwachten zoals mijn tandartsen adviseerden ???
Graag reacties,
Kaatje
hoi
Ook zou ik aan mensen vragen die hetzelfde hebben gehad, hoelang zij er last van hebben gehad.
Ik heb zelf twee wkb gehad en daar kun je ook nog wel last van blijven houden hoor.
succes met je keuze.
groet
als je nog elke dag medicatie nodig hebt???
Toch wkb
De zenuwen leefde nog alle drie maar er zat veel bloed in de kies dus toch wel een ontsteking.
De wkb viel me 300% mee.
De kiespijn is nu (gelukkig eindelijk) weg, maar heb wel nog wat napijn in de wang en gehemelte.
Voor mijn gevoel had ik dit waarschijnlijk veel eerder moeten laten doen, maar ja de tandartsen dachten dat hij zich nog zou hestellen... maar 6 weken met paracetamol, ibubrofen en diclofenac is ook geen pretje.
:smt003