Al vaak hier gelezen, maar nu voor het eerst zelf een vraag. Ik heb gisteren voor het eerst een wkb gehad (alleen het eerste gedeelte) na dat ik donderdag erg veel pijn had. Gisteren na de behandeling voelde ik me goed. Maar vandaag heb ik toch erg veel last van kiespijn, ibuprofen 600 helpt me niet geheel. Is het normaal dat je hier zoveel napijn van hebt? Of is er iets anders aan de hand?
Beterschap, gr Mignon
Ben maandag terug geweest naar de tandarts, want ik kon niet meer slapen, werd elk uur wakker van de pijn. Merkte dat ik heel hard met mijn kaken opelkaar druk en dat precies die kies alleen contact maakt met de onderliggende.
Tandarts heeft een stukje afgesleten waardoor het wel iets beter is geworden.
Maar nog steeds drukken alleen die twee kiezen opelkaar, de rest van het gebit niet. En word ik dus nog steeds wakker.
Donderdag moet ik terug komen voor de rest van de wkb. Zou het dan wel goed zijn?
Tandarts vertelde dat mijn onderste kies omhoog was gekomen? (heb niet doorgevraagd vanwege de zenuwen)
Heeft iemand enig idee wat dit kan betekenen, zodat ik donderdag een beetje voorbereid ben?
(ben trouwens jaren niet naar de tandarts geweest, pas weer sinds een jaar. en dan heel vaak natuurlijk vanwege achterstallig onderhoud. Maar wat een opluchting als je dan weer durft)
Gr, Mignon
Morgen moet ik terug komen voor het afmaken van de wkb, zal dan ook even navragen.
Ik heb nu ook nagenoeg geen pijn meer aan mijn kies, het lijkt wel alsof ik alleen nog maar "spierpijn" heb in het laatste gedeelte van de kaak. Dat zal wel gekomen zijn door de behandeling.
Nog mijn complimenten voor deze site, heeft mij een jaar geleden echt over de streep geholpen om toch weer eens te gaan.
Ik ben nu een groot gedeelte van de angst kwijt, feestje zal het wel nooit worden. Maar alles beter dan jaren dat schuldgevoel naar jezelf toe dat je je gebit verwaarloost.
Alles ig goed verlopen, weinig pijn, maar...
ik heb nu twee witte bultjes op m'n tandvlees nabij de behandelde kies. Zal met de onsteking te maken hebben, ga ik vanuit.
Is dit iets wat er bij hoort, of zal ik maandag maar weer eens bellen?
Bultjes zijn beetje pijnlijk en komt troep uit.
Gr, Mignon